ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס Deloitte

רני ארגוב: "מי שנתן בסגרים מגע אפקטיבי מרחוק הצליח לשרוד"

ארגוב, מנהל משותף ב-Deloitte Digital מנה בכנס Deloitte ארבע מגמות חוצות תעשיות שהקורונה האיצה. לדבריו: "לקוחות כבר לא מוכנים להכניס לתוך הבית, לתוך הגוף או מרחב המחייה שלהם מותגים שהם לא בוטחים בהם"

מעין מנלה 16:0312.04.21

"אנחנו מזהים ארבע מגמות חוצות תעשיות ובכולן הקורונה לא המציאה אותן, אבל האיצה תופעות שראינו מתרחשות במשך הרבה שנים", אמר רני ארגוב, מנהל משותף Deloitte Digital בשיחה עם מעין פרוינד-סיגלר, מנכ"ל Awesome, בכנס Deloitte.   

 

 

לדברי ארגוב, המגמה הראשונה היא תופעת ה"שלט הרחוק": "כל מי שיכל במהלך הסגרים לתת מגע אפקטיבי מרחוק הצליח לשרוד בצורה טובה יותר מאשר ארגונים בהם השריר הזה היה חלש אצלם".

מימין: גיא שחר, רני ארגוב, גלית רוטשטיין ושרון הירשפלד מימין: גיא שחר, רני ארגוב, גלית רוטשטיין ושרון הירשפלד

 

 

סיגלר הוסיף כי המגמה השנייה היא הצורך בבניית אמון: "לקוחות כבר לא מוכנים להכניס לתוך הבית, לתוך הגוף או מרחב המחייה שלהם מותגים שהם לא בוטחים בהם". המגמה השלישית, לדבריו, היא עלייה דרמטית באי הוודאות, שגורמת לכך שלקוחות מוכנים לשלם יותר כדי לקנות גמישות. הטרנד הרביעי הוא עולם הנאמנות ומעורבות הלקוחות, שזה אינטרס של החברות ולא אינטרס צרכני. לדבריו, על מנת ליצור ערך רלוונטי ומדויק צריך להישען על דאטה שיהפוך את הצעת הערך להיות אישית, קונקרטית ורלוונטית.

 

לדברי מעין פרוינד-סיגלר, מנכ"ל Awesome, הטרנד הקשור באמון מגביר את החשיבות של המותג. "מותג נותן ללקוחות שלו תחושת מוכרות, הם צריכים לספר סיפור הרבה פחות ארוך כשהם מזהים אותו: מי הוא, מה הוא ומה הוא מסמל ועכשיו גם מאיפה הוא בא ומה האיכות שלו, לא רק סיפורית אלא גם באופן שנתמך על ידי עובדות".

 

"להחליף תהליכים של עשרות שנים מתוך תפיסה של טרנספורמציה דיגיטלית"

 

בשיחה נוספת שערכה בכנס גלית רוטשטיין, מנהלת משותפת Deloitte Digital, עם שרון הירשפלד, מנהלת אגף פיתוח חטיבת הטכנולוגיות בחברת yes, ציינה הירשפלד: "פרויקט אלפא הוא פרויקט מיוחד מאוד. בכל אחת מהחברות הבנות בבזק, פלאפון, yes ובזק בינלאומי, יש מערכת CRM ותיקה מאוד, ומטרתו של הפרויקט להחליף תהליכים של עשרות שנים מתוך תפיסה של ההנהלה שמאמינה בעולמות של טרספורמציה דיגיטלית ושלמוצר טכנולוגי יש יכולת למנף את הביזנס.

   

מימין מעין פרוינד-סיגלר ואמיר אליאסי מימין מעין פרוינד-סיגלר ואמיר אליאסי

 

"סמוך לתחילת העבודה המשותפת בין החברות, הגענו למסקנה שמערכת של סיילספורס שיושבת בענן היא המתאימה. בפברואר 2020 יצאנו לדרך בשלוש חברות עם די.אן.איי שונה ובדצמבר כבר הייתה גרסה ראשונה באוויר, במרץ האחרון גרסה שנייה. הבאנו למוקדנים מוצר פשוט ונוח לתפעול. בגרסה הראשונה של מסלול השירות, הפרויקט ממכן תהליך של תקלה טכנית ב-yes. שני אלמנטים מרכזיים פיצחו את הדבר הזה: חטיבת הלקוחות התעקשה לצאת לדרך תוך כדי אפיון ושרטוט מסע של נציג; ולעבוד מתוך מסכי המערכת".

 

"יותר ויותר חוסמים קוקיז צד שלישי" 

 

בשיחה נוספת שערך אמיר אליאסי, שותף מ-Deloitte Digital עם גיא שחר, ראש תחום אסטרטגיה תכנון ותפעול בחברת Adobe, אמר שחר:  "יותר ויותר חוסמים קוקיז צד שלישי". שחר התייחס לבעיה אחת שבה ייתקלו יותר ויותר אנשי שיווק בעיקר בעולם המקוון, שתימנע את הגישה למידע על הלקוחות. לכן, לדבריו, כדי לשמור ולהשביח את המידע שנאסף כצד א', חברות חייבות להבין כיצד הוא מסייע להן לתקשר עם הלקוחות. שחר מסביר שהמגמה לה ציפו עוד עשר שנים, בה לקוחות מתחלקים ל"דיגיטליים" ו"פיזיים", מתרחשת כבר עכשיו.

 

כדוגמה הוא מביא את תחום הבנקאות והגישה הגוברת שתאפשר ללקוחות דיגיטליים לבצע את אותן פעולות שהיו שמורות רק ללקוח שמבקר בסניף. זו מגמה שלדבריו חייבים להתייחס אליה, שכן ארגון לא יכול להימנע מלהיות אקטיבי בזירה הדיגיטלית שם נמצאים כיום חלק גדול מהלקוחות.

x