ביום שני: בכירי המשק ייפגשו כדי לפצח את עידן הפוסט קורונה

ענת לוין, מנכ"לית בלאקרוק ישראל, רמי לוי מנכ"ל ובעלים רמי לוי שיווק השקמה, אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Deloitte ואייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי יחד עם עוד 500 מנהלות ומנהלים בכירים מהחברות המובילות במשק, ישתתפו בכנס "יוצרים מציאות, מעצבים עתיד | תובנות משנת הקורונה לנורמלי החדש" של פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, בשיתוף כלכליסט, ביום שני 12.4

שירות כלכליסט 13:4706.04.21
כנס "יוצרים מציאות, מעצבים עתיד | תובנות משנת הקורונה לנורמלי החדש" של פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, בשיתוף כלכליסט, שיעסוק בכל היבטי הניהול של עידן הפוסט קורונה, יתקיים ביום שני, 12.4. צפויים להשתתף בכנס הווירטואלי כ-500 מנהלות ומנהלים בכירים מהחברות המובילות במשק הישראלי.

 

במסגרת הכנס ידונו ויענו הדוברות והדוברים על שאלות מרכזיות בנושא, בין היתר: איך המשבר שינה חברות וארגונים? מה נדרש לעשות אחרת לאור ההתנסות במשבר? מהו המודל העסקי שיש לאמץ כעת? וכיצד ממריאים מכאן קדימה לקראת עתיד של שגשוג וצמיחה?

 

מימין: אורנה הוזמן בכור, אילן בירנפלד, אייל חנקין וענת לוין מימין: אורנה הוזמן בכור, אילן בירנפלד, אייל חנקין וענת לוין צילום: Cashman Photos Enterprise ,רונן אקרמן, אמיר רון

 

 

"כשעוצרים רגע ומסתכלים על מה שקרה בעולם בשנה האחרונה, נראה שמדובר למעשה בניסוי הכי גדול בהיסטוריה של ימינו", אומר אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Deloitte. "שנה רוויה באי-ודאות בה כל ההיבטים של חיינו - הפרט, המשפחה, הקהילה, החברה, העבודה, והמדינה - עמדו למבחן מבחינה ערכית וניהולית. סוגיות ותהליכים שעד לא מזמן הוגדרו כ'טרנדים של העתיד' אליהם נידרש בשנים הקרובות, הואצו בעקבות הקורונה והפכו במובנים רבים לאתגרי ההווה. כעת, עם מה שנראה כמו חזרה לשגרה מסוימת, יש למנהיגות העסקית בישראל תפקיד חשוב להבין מה בעצם קרה בשנה האחרונה - את הכשלים מול ההישגים - ולעצב יחד את הנורמלי מחדש, תוך מינוף ההזדמנויות והתובנות שנלמדו בשנה הזו. לוודא שממשיכים קדימה ולא חוזרים לאחור לאותה שגרה בדיוק. כנס 'יוצרים מציאות, מעצבים עתיד' יעסוק בדיוק בסוגיות הללו; האתגרים איתם התמודדו ארגונים והנהלות בתקופת הקורונה, והסתכלות קדימה אל עתיד של שגשוג וצמיחה, והאופן בו ניתן לעצב נורמלי טוב יותר".

 

הכנס ייפתח בדברי פתיחה של בירנפלד וימשיך במפגש וירטואלי עם אירה קליש, הכלכלן הראשי של Deloitte, שייתן סקירה מאקרו כלכלית על השוק ותחזיות לעתיד. לאחר מכן, יתקיים פאנל מנכ"לים בהנחיית עמיר קורץ, בו יתארחו בכירות ובכירים במשק הישראלי, ביניהם: אביגל שורק, מנכ"ל אל על, אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ענת לוין, מנכ"לית בלאקרוק ישראל, רמי לוי מנכ"ל ובעלים רמי לוי שיווק השקמה ואייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי. הפאנל יעסוק במגוון נושאים, החל מניתוח האתגרים דרך השינויים שחוו הארגונים בשנה החולפת ועד התחזיות להמשך. דוברים נוספים בכנס כוללים גם את בן ראובני, מנכ"ל Gloat, איתי חזן, ראש מערך דאטה ודיגיטל בכאל, יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר, שרון הירשפלד, מנהלת אגף פיתוח חטיבת הטכנולוגיות ב-yes, מעין פרוינד-סיגלר, מנכ"ל Awsome ואורי מאי, מנכ"ל Hunters. במהלך היום יוכלו המשתתפים לבחור בין שמונה מסלולי תוכן שונים שישודרו במקביל, כגון:

 

  • "לאן הולכים מכאן? נתיבי פעולה אסטרטגיים ליום שאחרי" שיעסוק בשאלות הבאות: מדוע תחום הדאטה הפך לאחד הנושאים המרכזיים על שולחן ההנהלה בשנים האחרונות? איך מקבלים החלטות בזמן משבר ונערכים לביצוע מהלכים חדשים לחיזוק חוסנו של הארגון? ואלו אסטרטגיות נקטו הארגונים הגדולים בעולם בזמן המשבר?

 

  • "האבולוציה של אינטראקציות עם לקוחות - מיצירת נקודת המגע הראשוני, דרך בניית מעורבות ועד למאבק על נאמנות הלקוחות" שיעסוק בשאלות הבאות: מהן המגמות שהתחזקו בתקופות המשבר ומעצבות מחדש את ציפיות הלקוחות ואת היכולות הנדרשות לארגונים בכדי לנצח במאבק על נאמנות הלקוחות? איך בנייה וניהול מסעות לקוח מספקים חוויה דיגיטלית יוצאת דופן ומיקוד ארגוני המייצר ערך? ואיך מייצרים בידול בין נקודות המגע של הצרכנים ומתבלטים בתוך הרעש הלבן של המפרסמים?

 

  •  "עולם העבודה העתידי - מודלי עבודה היברידיים, כישורי העידן החדש ושייכות לארגון (Belonging)." שיעסוק בשאלות הבאות: אילו שינויים בסביבת העבודה הואצו בתקופת הקורונה ומה צפוי "ביום שאחרי"? כיצד החברות צריכות להכין את עצמכן לשינויים? ומה הן המגמות החדשות בעולמות הWell being של העובדים?

 

  •  "מהפכת ה-ESG כבר כאן - התנהלות אחראית כמאפשרת צמיחה עסקית" שיעסוק בשאלות הבאות: האם ארגונים בעלי ממשל תאגידי תקין התמודדו טוב יותר עם האתגרים האנושיים והעסקיים בתקופת המשבר? כיצד ניתן לשלב פעילות אחריות תאגידית במודל העסקי? ומהם השינויים שבוצעו בתחום בעקבות השנה האחרונה?

 

  •  "המסע לענן – הרבה יותר מ"רק טכנולוגיה" – כיצד טרנספורמציית ענן מקדמת את האסטרטגיה העסקית של הארגון?" שיעסוק בשאלות הבאות: איפה הענן פוגש את בעלי התפקידים השונים בשדרת הניהול בארגון? מה חושבים המנהלים הבכירים היה הזרז שהוביל ארגונים רבים להטמיע טכנולוגיית ענן בארגון בזמן המשבר? ומה צפוי לנו ביום שאחרי?
x