סגור

אחרי הקורונה: אמזון פותחת חנות בגדים פיזית

החנות, שנקראת אמזון סטייל (Amazon Style) נמצאת בלוס אנג'לס בקניון אמריקנה אט ברנד, ותשתמש בטכנולוגיית למידת מכונה כדי לסייע ללקוחות למצוא בגדים וליהנות מהמלצות מותאמות אישית

אמזון פתחה השבוע את חנות הבגדים הפיזית הראשונה שלה, זאת על רקע הסרת מגבלות הקורונה וחזרתם של הצרכנים לקניונים והחנויות, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס.
2 צפייה בגלריה
חנות בגדים אמזון סטייל לוס אנג'לס
חנות בגדים אמזון סטייל לוס אנג'לס
חנות בגדים אמזון סטייל, לוס אנג'לס
(צילום: Amazon)
החנות, שנקראת אמזון סטייל (Amazon Style) נמצאת בלוס אנג'לס בקניון אמריקנה אט ברנד, ותשתמש בטכנולוגיית למידת מכונה כדי לסייע ללקוחות למצוא בגדים וליהנות מהמלצות מותאמות אישית. לקוחות המשתמשים באפליקציה של אמזון יוכלו גם למדוד את הבגדים שבהם הם מעוניינים בחנות הפיזית, ויקבלו התראות לגבי זמינות חדרי המדידות.
החנות מצטרפת לרשתות הפיזיות שכבר בבעלות ענקית המסחר המקוון, וכוללות את הול פודס, רשתות המרכולים ללא קופות אמזון גו וחנות המצרכים אמזון פרש. עם זאת, לאחרונה הודיעה אמזון כי בכוונתה לסגור עשרות חנויות ספרים פיזיות וחנויות פופ-אפ, ולהתמקד בתחומים אחרים בעסקי הקמעונאות. החנויות הפיזיות של אמזון הכניסו ברבעון הרביעי של השנה שעברה 4.68 מיליארד דולר.
אמזון סטייל תציע מותגים כמו ליווי'ס, טומי הילפיגר, סטיב מאדן, ל'קוסט וצ'מפיון. הלקוחות אמורים לסרוק את הברקוד של הפריטים בהם הם מעוניינים על מנת לקבל מידע על המידות והצבעים הזמינים, וכן פרטים על דירוג הלקוחות ואפשרות להוסיף את הפריט לרשימה של קנייה עתידית. "אנחנו מביאים יותר דגמים ופחות עומס לחוויית הקנייה הפיזית", נכתב באתר החנות. "אלגוריתם למידת המכונה המתקדם שלנו מתעדכן כל העת כדי למצוא דגמים המתאימים לכם בהתבסס על ההעדפות שלכם".
2 צפייה בגלריה
חנות בגדים אמזון סטייל לוס אנג'לס
חנות בגדים אמזון סטייל לוס אנג'לס
חנות בגדים אמזון סטייל, לוס אנג'לס. תאי המדידה מצויידים במסכים המאפשרים ללקוחות להזמין עוד פריטים למדידה
(צילום: Amazon)
באמצעות האפליקציה ניתן גם לפתוח את חדרי ההלבשה, שמצויידים במסכים המאפשרים ללקוחות להזמין עוד פריטים למדידה. את הפריטים ניתן לרכוש בצורה מקוונת או בחנות. "אנחנו מביאים את הטכנולוגיות המתקדמות של אמזון לחוויית קניות הבגדים, לראשונה בחנות פיזית, כך שהחוויה תהפוך להיות מעוררת השראה יותר, נוחה יותר ואישית יותר לכל לקוח", מסרה סימוינה ואסן, סגנית נשיא באמזון סטייל.