סגור

עם לבנים ותקרה: אמזון פותחת חנות אופנה פיזית

מאחורייך מייסי'ס: אמזון הודיעה כי תפתח בקניון בקליפורניה חנות אופנה על שטח של כ-2,800 מ"ר, והרוכשים יקבלו המלצות באפליקציה של החברה בהתאם לרכישות עבר; התצוגה תכלול פריט אחד מכל מוצר, על מנת לאפשר הגדלה של ההיצע למבקרים

אמזון פותחת חנות אופנה, אמיתית, עם לבנים ותקרה: החברה הודיעה היום כי בכוונתה לפתוח את החנות בקליפורניה. היא תתפרס על כ-2,800 מ"ר (30 אלף רגל רבוע) ותספק לרוכשים המלצות באפליקציה של אמזון תוך כדי ביקור בהתאם לרכישות עבר.

המוצרים ברובם הגדול לא יימכרו תחת מותג אמזון, אלא במותג המוכר שלהם – אף שהחברה לא הרחיבה בעניין. אמזון שמה דגש רב בשנים האחרונות על תחום האופנה, ובנתה בהתאם מותג אופנה תחת שמה – בספטמבר 2020 השיקה את חנויות האופנה אונליין Luxury Stores.
בהודעה היום ציינה החברה כי הפריטים שיימכרו בסניף הפיזי ייבחרו על ידי צוות מומחים של אמזון, שיסתמך גם על ההיקף העצום של המידע והפידבקים שנשלחים על ידי רוכשים באתר אמזון לאורך שנים.
שטח החנות האמור דומה לסניף רשת Kohl’s , אך כשליש מהגודל הטיפוסי של רשת מייסי'ס. ואולם מספר המותגים וביגוד והנעלה שיוצעו לרוכשים יהיה יותר מכפול – שכן לדבריה היא תציג רק פריט אחד מכל מוצר כשהיתר יישאר במחסנים ויסופק לרוכשים המעוניינים.
אמזון כבר פועלת בתוך סניפים פיזיים בסקטורים אחרים – בין היתר באמצעות רכישת Whole Foods בשנת 2017 תמורת 13 מיליארד דולר.
1 צפייה בגלריה
חנות בגדים אופנה אמזון
חנות בגדים אופנה אמזון
תצוגה של אמזון אופנה באתר החברה
(צילום: Amazon)