ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
באנר ועידת ניו יורק דף כתבה

סגנית נשיא פייסבוק: "החברות הצעירות חייבות לבנות פלטפורמה אם הן רוצות לגדול"

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ראיינה בוועידת כלכליסט בניו יורק את סגנית נשיא פייסבוק, שרה פרסונט שיעצה: "יש הרבה דברים שחברות צריכות ללמוד מחברות הענק כמו התמקדות בצרכנים ולדעת לספר סיפור גדול"

מאיר אורבך, ניו יורק 21:5417.05.17

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ראיינה על הבמה את סגנית נשיא פייסבוק, שרה פרסונט. השתיים שוחחרו בוועידת כלכליסט בניו יורק. פרסונט בחרה להתמקד בדבריה ביכולת של חברות לגדול לאורך שנים ולבנות מותג.  

 

"רבות מהחברות הצעירות חייבות לבנות פלטפורמה אם הן רוצות לגדול", אמרה פרסונט. "רבות מהחברות ממוקדות בגיוס המשתמשים הראשונים אבל אם רוצים להיות הנטפליקס או ה-Airbnb הבא הן חייבות לחשוב מעבר לכך. הדברים משתנים עם ההתקדמות של החברה ואתה חושב על ערכים לטווח ארוך ועידוד מודעות ובניית מודעות למותג. הדברים שאנחנו עושים איתם הוא מיתוג החברות מול הלקוחות".

 

סופר תאני: מה אפשר ללמוד מקוקה ופרוקטור וגמבל?

 

פרסונט: "יש הרבה דברים שחברות צריכות ללמוד מחברות הענק. התמקדות בצרכנים, לדעת לספר סיפור גדול והדבר השלישי לחשוב על איך מודדים את החברה לאורך הזמן . אם מתמקדים בצרכן, היכולת של מותגים והזמן שהם מקדישים לצרכנים הוא עצום. בונים מוצרים לטווח ארוך. חברות משנות כיוון ונותנות מיקוד.

מימין:  עדי סופר תאני ושרה שרה פרסונט מימין: עדי סופר תאני ושרה שרה פרסונט צילום: אוראל כהן

 

"המסע הצרכני הוא שונה ממה שהיה ב-100 השנים האחרונות. אתה לא רק מודד לטוחח קצר אלא גם ערך לכל חיי המוצר. דברים שהיו בעבר כבר לא עובדים כיום היום הרבה אנשים נמצאים במובייל וחברות צריכות לדעת להשתמש בידע ההיסטורי שלהם כדי לעבור לעתיד".

 

סופר תאני: האם חברות יודעות להשתמש בדאטה שיש להם?

 

פרסונט: "ישראלים אוהבים מאוד כנות אבל אני חושבת שאנחנו עדיין לא במקום של להשתמש בדאטה אלא מעט מידי אנשים מבינים את השימוש בדאטה ומבינים מהו הערוץ הנכון להשתמש בו בחירת ערוצי הפצה בחירת קהלים חדשים והגדלת הפעילות.

 

לסיכום הפנתה פרסונט שאלה לסופר תאני" "מה שראיתי במשרדים בישראל, שאתם ממוקדים בחברות דיסרפטיביות ותמיכה בחברות צעירות, ועדיין יצרת מומנטום עבור תמיכה בחברות הישראליות. להיכן את חושבת האקו-סיסטם הישראלי יילך?"

 

סופר תאני: "בישראל אנחנו לא חושבים 10 שנים קדימה ואולי צריכים לחשוב כך. בישראל מה שקרה הוא שהאקו-סיסטם בשנים האחרונות כמעט שפיצח את הספר לבניית חברות, ויש לנו מערכת כוללת שתומכת בחברות האלו. אני מקווה שבשנים הקרובות נבנה את הספר מחדש או נוסיף לו פרק חדש של פיצוח הדרך לבנות חברות צרכניות או חברות ממוקדות צריכה. יש לנו מעט מאוד חברות שעושות חיל בתחום, אך זו לא המומחיות שלנו. להבין מה זה לבנות חברה ממוקדת צרכנים שתהיה החברה הגלובאלית הבאה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x