סגור

בלעדי
חודש וחצי אחרי מינוי רן עוז למנכ"ל: טלטלה בהנהלת ישראכרט

מנהל הסיכונים וסמנכ"ל בכיר בחברת כרטיסי האשראי בדרך החוצה, ואילו ראש החטיבה הבנקאית בדיסקונט צפויה להצטרף לחברה, שבה לא תחול עליה הגבלת שכר הבכירים; עוז צפוי לבצע שינויים נוספים בהנהלה

שני חברי הנהלה פורשים מישראכרט: לכלכליסט נודע כי אמיר קושילביץ, מנהל הסיכונים הראשי של החברה ושמעון חדד, סמנכ"ל בכיר ללקוחות עסקיים, החליטו לסיים את תפקידם בחברה.
במקביל, נודע לכלכליסט כי ראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט, יפית גריאני, מנהלת מו"מ מתקדם להצטרפות לישראכרט. המו"מ מתקיים בין גריאני לבין מנכ"ל ישראכרט החדש רן עוז והשניים נמצאים על סף סיכום שעשוי להיחתם עוד היום.
לעוז וגריאני היכרות ארוכה מהתקופה בה עוז שימש בתפקידים בכירים בקבוצת דיסקונט.
גריאני התמודדה לפני שנתיים לתפקיד מנכ"ל בנק דיסקונט – תפקיד אליו מונה אורי לוין. בחברות כרטיסי אשראי כישראכרט, להבדיל מבנק דיסקונט, אין מגבלת שכר לבכירים, דבר שעשוי היה להשפיע על החלטתה הצפויה של גריאני לפרוש מהבנק לטובת תפקיד בחברה קטנה יותר בה היא תוכל להרוויח שכר גבוה יותר.
עוז, שנכנס בסוף נובמבר לתפקיד מנכ"ל ישראכרט אחרי קדנציה סוערת כמנכ"ל מגדל, צריך לבנות הנהלה חדשה לחברה שנמצאת בדשדוש עסקי בשנתיים האחרונות. סביר להניח שהפרישות בהנהלה ומינויה הצפוי של גריאני הן הסנונית הראשונה בשורת שינויים שיבצע עוז בהנהלת החברה.
1 צפייה בגלריה
רן עוז כנס ESG
רן עוז כנס ESG
רן עוז, נכנס לישראכרט בתקופת דשדוש
(צילום: אוראל כהן)