סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מביטה קדימה: קוינבייס רוכשת את FairX ונכנסת לשוק הנגזרים

חברת הקריפטו השווה 69 מיליארד דולר מתכוונת להפוך את שוק הנגזרים לנגיש יותר עבור מיליוני לקוחותיה בארה"ב. רכישת FairX, פלטפורמה למסחר בנגזרים המפוקחת על ידי נציבות המסחר בחוזי סחורות עתידיים (CFTC), תסייע לחברה לייצר "שוק מסחר מפוקח בנגזרים של קריפטו"

חברת הקריפטו קוינבייס (Coinbase) שנסחרת בשווי של 69 מיליארד דולר, רוכשת את FairX - פלטפורמה למסחר בנגזרים המפוקחת על ידי נציבות המסחר בחוזי סחורות עתידיים (CFTC), כך לפי דיווח באתר the block crypto.
ההכרזה על המהלך התפרסמה אתמול (ד'). "זהו צעד חשוב לקראת הפיכתה של קוינבייס את שוק הנגזרים לנגיש יותר למיליוני הלקוחות שלה באמצעות הענקת חוויית משתמש מופשטת ומובילה בתעשייה", נמסר מהחברות.
"באמצעות הרכישה הזו אנחנו מתכוונים לייצר שוק מסחר מפוקח בנגזרים של קריפטו - תחילה, באמצעות השותפים הקיימים של FairX", נמסר עוד מקוינבייס. "לאורך זמן, אנחנו מתכוונים למנף את התשתיות של החברה כדי להציע נגזרים בקריפטו לכל לקוחות קוינבייס בארה"ב. אנחנו רוצים להפוך את שוק הנגזרים לנגיש יותר עבור מיליוני הלקוחות הפרטיים שלנו על ידי הענקת חוויית המשתמש הקלה לשימוש שבה ידועה קוינבייס".
1 צפייה בגלריה
הנפקת קוינבייס Coinbase  נאסד"ק
הנפקת קוינבייס Coinbase  נאסד"ק
הנפקת קוינבייס. רגע מפתח בתולדות הקריפטו
(צילום: בלומברג)
לפי ההודעה, העסקה עוד תלויה "בהוספת סעיפי סיכום ובבדיקות, כנהוג, וצפויה להיסגר ברבעון הפיסקאלי הראשון של קוינבייס".
זהו המהלך האחרון עד כה מצד חברת המסחר בקריפטו במאמציה להציע נגזרים, שמגיע חודשים לאחר שהגישה בקשה להצטרף ל-National Futures Association - סוכנות נגזרים בפיקוח עצמי. נראה שבקשת ההצטרפות של קוינבייס עדיין עומדת.
בסוף נובמבר האחרון, כפי שפורסם ב"כלכליסט", קוינבייס רכשה החברה הישראלית Unbound בכ-200 מיליון דולר. בעקבות הרכישה, קוינבייס הודיעה כי בכוונתה להקים בישראל מרכז פיתוח וציינה כי "זה זמן רב זיהינו את ישראל כמצע חם של כישרונות טכנולוגיה וקרפיטוגרפיה".