סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אלון מאסק טוויטר
ממחר ניתן יהיה לרכוש וי כחול תמורת 8 דולרים, כך לפי הודעת החברה (צילום: רויטרס)

טוויטר משיקה מחדש את שירות המנויים: משתמשי אפל ישלמו יותר תמורת וי כחול

טוויטר הקפיאה את השירות המאפשר לרכוש וי כחול לאחר שמשתמשים השתמשו בפיצ'ר כדי לפתוח חשבונות המתחזים לדפים של מותגים או דמויות מפורסמות. כעת היא מודיעה כי תשיק אותו שוב ביום שני הקרוב. לפי ההודעה, משתמשי חברת אפל יצטרכו לשלם עבור השירות 11 דולרים לחודש, בעוד שאר המשתמשים יחוייבו בסכום של 8 דולרים לחודש

טוויטר תשיק שוב את שירות המנויים שלה, המכונה "טוויטר בלו", בגרסתו המחודשת מחר (ב'). כך הודיעה החברה בציוץ בחשבונה הרשמי ברשת החברתית.
לפי ההודעה, משתמשי חברת אפל יצטרכו לשלם עבור השירות 11 דולרים לחודש, בעוד שאר המשתמשים יחוייבו בסכום של 8 דולרים לחודש. עם זאת, בטוויטר לא הסבירו מדוע משתמשי אפל יצטרכו לשלם יותר עבור השירות.
משתמשים שיצטרפו לשירות יוכלו לערוך ציוצים, יזכו ב"וי כחול" שיאמת את זהותם ויוכלו לטעון קבצי וידאו באיכות מוגברת של 1080p. בתגובה לציוץ הגיב אלון מאסק, בעלי הרשת, כי בהמשך צפויים פיצ'רים נוספים.
לפני כחודש השיקה טוויטר את שירות המנויים שלה, המאפשר לרכוש וי כחול, באפליקציה באייפון. אולם, לאחר שמשתמשים השתמשו בפיצ'ר כדי לפתוח חשבונות המתחזים לדפים של מותגים או דמויות מפורסמות, היא הקפיאה שירות זה.
אלון מאסק רכש את טוויטר בסוף אוקטובר תמורת כ-44 מיליארד דולר. מרגע אישור הרכישה הוא כבר הספיק להודיע על פיטורי כמחצית מכוח האדם שלה. לעובדים שנשארו הוא הורה לעבוד 12 שעות ביום, מה שגרם להתפטרותם של רבים מהם.