סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
הייטק פיטורים משרד ריק שבוע עבודה מקוצר
עשרות עובדים פוטרו (צילום: גטי אימג'ס)

טוטנגו הישראלית התמזגה עם חברה אמריקאית; עשרות עובדים פוטרו

הפיטורים בשתי החברות הם כתוצאה מכפיליות תפקידים. טוטנגו המפתחת מערכות לניהול לקוחות העסיקה ערב המיזוג מעל ל-100 עובדים

חברת הסטארט-אפ טוטנגו, המפתחת מערכות לניהול לקוחות, התמזגה עם קטליסט האמריקאית. בעקבות המיזוג יפוטרו עשרות מעובדי שתי החברות בישראל וארצות הברית. הפיטורים הם כתוצאה מכפיליות תפקידים בשתי החברות. המיזוג נעשה באמצעות החלפת מניות בין שתי החברות כאשר טוטנגו היא החברה הגדולה מבין השתיים.
טוטנגו העסיקה ערב המיזוג מעל ל-100 עובדים. טוטנגו הוקמה ב-2011 ובין לקוחותיה חברות כגון: Google, SAP, Sentinal1, Walkme, Zeplin, Zoom ועוד . בשנה האחרונה עזב את החברה המייסד גיא נירפז. החברה החדשה, בגיבוי קרן ההשקעות Great Hill Partners, תנוהל על ידי המנכ"לים המשותפים אליסטר רני ואדוארד צ'יו, שניהלו עד כה את טוטנגו וקטליסט. ב-2021 גייסה טוטנגו 100 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה האמריקאית Great Hill Partners אשר קיבלה את השליטה בחברה.
מהחברה נמסר ש"כפי שהוכרז לאחרונה, טוטנגו התחברה עם Catalyst. עם כל מיזוג בקנה מידה זה, יש חפיפה בתפקידים ובפונקציות. קיבלנו את ההחלטה הקשה לצמצם את כוח האדם שלנו הן בארה"ב והן בישראל. כל האנשים שנפגעו קיבלו פיצויים. יחד, טוטנגו וקטליסט מצוידות טוב יותר לספק ערך ללקוחות החברה מכל חברה אחרת במרחב. אנו נשארים מחויבים לצוות הישראלי שלנו ולערך שלו לארגון שלנו".