סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

פינטרסט תאפשר רכישה ומכירה של מוצרים באמצעות האפליקציה

הרשת החברתית המתמקדת באיסוף ובשיתוף תמונות שכמעט נמכרה לפייפאל ב-45 מיליארד דולר נכנסת לתחום האיקומרס באמצעות שופיפיי. הפיצ'ר החדש כבר נמצא בשימוש בגרסת בטא על ידי סוחרים בארה"ב

הרשת החברתית לאיסוף ולשיתוף תמונות פינטרסט חשפה השבוע מאפייני קניות חדשים המאפשרים למשתמשים לבצע רכישות ומכירות באמצעות האפליקציה. הכלי החדש – צ'קאאוט – כבר נמצא בשימוש בגרסת בטא על ידי כמה סוחרים בארה"ב, באמצעות שופיפיי.
פינטרסט גם תשתמש בממשק חדש כדי לסייע לאוטומציה של עדכוני הקטלוג ותשיק מאפיין שנקרא Your Shop שיספק דפים מותאמים אישית בהתבסס על העדפות ופעילויות של המשתמשים. עסקים קטנים רבים משתמשים בפינטרסט כדי למשוך לקוחות למוצרים שלהם ועבור מי שמשתמש בפלטפורמה מדובר בהזדמנות לנצל את מאפייני הקניות של האפליקציה כדי בה למכור מוצרים.
המאפיינים החדשים מצטרפים לפיצ'ר שנוסף לאפליקצייה בשבוע שעבר, המאפשר ליוצרים בתכונת הווידאו של פינטרנסט Idea Pins לשתף את רעיונותיהם במגוון רשתות חברתיות, לרבות פייסבוק ואינסטגרם. הרעיון שמאחורי Idea Pins היה להתחרות ברשתות מבוססות וידאו כמו טיקטוק, אבל פינטרסט פיתחה, עיצבה ומיצבה את הפיצ'ר קצת אחרת, בצורה של עמודים בנוסח Story, בהם תמנות סטילז או קטעי וידאו.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית פינטרסט pinterest
אפליקציית פינטרסט pinterest
אפליקציית פינטרסט
(צילום: בלומברג)

לקראת סוף 2021 דווח כי ענקית התשלומים הדיגיטליים פייפאל מתכננת לרכוש את פינטרסט ב-45 מיליארד דולר - זאת, מתוך רצון של פייפאל להשיב מלחמה שערה לאפל ולגוגל המדירות אותה מהאקוסיסטם שלהם כדי למנוע תחרות מול שירותי התשלום הפופולריים שהן מציעות בעצמן. באמצעוחת פינטרסט, קיוותה פייפאל להקים אקוקסיסטם משלה, בו היא תהיה שיטץ התשלום היחידה, אלא שבסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל - מה שהביא לצניחה בערך המנייה של פינטרסט (ולעלייה בערך המנייה של פייפאל). כעת, נראה שפינטרסט בחרה, לעת עתה, בשופיפיי על מנת לממש את פיצ'ר האיקומרס החדש שלה.