סגור

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר גייסו 30 מיליון דולר למען אוקראינה

בני הזוג, שתרמו 3 מיליון דולר מכספם הפרטי, העלו סרטון לאינסטגרם שבו סיפרו לעוקביהם על הצלחת הקמפיין והודו ל-65 אלף התורמים. קוניס, שנולדה באוקראינה והגיעה לארצות הברית בגיל 8: "מעולם לא הייתי כה גאה להיות אוקראינית"

שבועיים לאחר שמילה קוניס ואשטון קוצ'ר פתחו קמפיין גיוס המונים GoFundMe למען אוקראינה, הזוג עדכן את עוקביו באינסטגרם שהצליח לגייס 30 מיליון דולר עבור המדינה המותקפת. כך לפי דיווח באתר "גוד מורנינג אמריקה".


"אנחנו רק רוצים לומר - הגענו ליעד", אמרו קוניס וקוצ'ר בסרטון שפרסמו אתמול. "יותר מ-65 אלף מכם תרמו. אנחנו מלאי הכרת תודה על התמיכה. אף שזה רחוק מלהיות פתרון לבעיה, המאמץ הקולקטיבי שלנו יאפשר נחיתה רכה יותר עבור הרבה מאוד אנשים, בעודם צועדים לתוך עתיד של אי ודאות. עבודתנו לא נגמרה. אנחנו הולכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח שהאהבה שמגיעה מכולכם כחלק מהקמפיין הזה תביא להשפעה המקסימלית על אלה שזקוקים לכך", הם אמרו.




הזוג הודה לאלה שתרמו, והבטיח לוודא שהכסף מגיע לאלה שזקוקים לו. הם גם קראו לאנשים להמשיך לתרום להם או לארגונים אחרים שעוזרים לאוקראינים. "זוהי רק ההתחלה של מסע ארוך מאוד," אמרה קוניס.
בני הזוג הודיעו שפתחו את הקמפיין מוקדם יותר החודש, לאחר הפלישה הרוסית לאוקראינה. קוניס וקוצ'ר שיתפו את החדשות בסרטון שפרסמו ביוטיוב ובחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם. מטרתם היתה לגייס 30 מיליון דולר בקמפיין Stand with Ukraine, שלו תרמו 3 מיליון דולר מכספם הפרטי.
קוניס שיתפה גם בשורשיה האוקראיניים: "נולדתי בצ'רניבטסי ב-1983. הגעתי לאמריקה ב-1991 ותמיד החשבתי את עצמי לאמריקאית. אני עדיין מחשיבה את עצמי לכזאת, אך מעולם לא הייתי כה גאה כמו היום על היותי אוקראינית".