סגור

הייאט צומחת בהודו: מספר בתי המלון במדינה יזנק פי שלושה עד 2027

לפני שבועיים נחנך המלון השלישי של הייאט בדלהי, וכבר השנה תרחיב את נוכחותה במדינה מ-34 בתי מלון ל-50; אחרי ארה"ב וסין, זהו השוק השלישי בגודלו עבורה

רשת המלונאות העולמית הייאט פועלת להרחיב את נוכחותה בהודו, ובחמש השנים הקרובות בכוונתה לשלש את מספר בתי המלון שהיא מפעילה במדינה. לפי האתר "ביזנס טודיי", הרשת, שחנכה לפני שבועיים בדלהי את מלון Hyatt Centric השלישי שלה בהודו, תרחיב את נוכחותה כבר במהלך השנה הקרובה מ־34 בתי מלון ל־50.


נשיא הרשת פיטר פולטון, שנכח בטקס ההשקה, אמר כי אחרי ארה"ב וסין, הודו היא השוק השלישי בגודלו מבחינת קצב הצמיחה של הרשת. הוא הוסיף כי במקביל לזינוק מהיר מאוד במספר המלונות בארה"ב ובסין, הרשת מתכוונת לנצל את פוטנציאל הפנאי והאירוח של הודו ולצמוח גם בשוק זה.

2 צפייה בגלריה
מלון היאט דלהי הודו
מלון היאט דלהי הודו
מלון הייאט דלהי
(צילום: שאטרסטוק)


לפי פולטון, המלונות החדשים שייפתחו בהודו יחזיקו באותם המותגים הקיימים ברשת, וכי אין כוונה להציג במדינה מותג חדש. אלה מונים, בין השאר, את Grand Hyatt,Alila ו־Andaaz.


בהצהירו כי הודו היא מדינה תוססת ביותר אמר פולטון, כי הרשת עדיין רחוקה ממימוש הפוטנציאל האדיר הקיים בה. לדבריו, בחודשים האחרונים נרשמה בהודו התאוששות מהירה ממגפת הקורונה, כאשר לפי מנכ"ל הייאט האזורי, המגמה הזו מונעת בעיקר מתיירות מקומית.
בהתייחסו למצב המלונאות באזורים אחרים אמר פולטון, כי הנתונים במזה"ת היו טובים לכל אורך המגפה, כאשר בדובאי הם אף היו טובים יותר מאשר ב־2019. באירופה, ציין, הנתונים משתנים בהתאם למדיניות המדינה ואופן תגובתה לקורונה.
ברחבי העולם רשת הייאט מפעילה למעלה מ־1,000 בתי מלון ב־69 מדינות ובשש יבשות, כאשר רכישת קבוצת אפל לז'ר גרופ בנובמבר שעבר הוסיפה לה 96 נכסים בעשר מדינות. בהודו הייאט מדורגת שישית ברשימת הרשתות הבינלאומיות המובילות. הרשת הזרה הגדולה ביותר בהודו היא אקור הצרפתית, כשאחריה מדורגות בסט ווסטרן וקרלסון־רזידור האמריקאיות, פור סיזנס הקנדית והילטון, שבסיסה גם כן בארה"ב.
בדו"חות הרבעוניים שפרסמה בפברואר האחרון, רשת הייאט דיווחה על הכנסות של 1.08 מיליארד דולר, זינוק של 153.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לפי הערכות אנליסטים, ברבעון הנוכחי צפויות ההכנסות לעמוד על היקף דומה, כ־1.09 מיליארד דולר. הייאט תפרסם את הדו"חות הבאים שלה ב־10 במאי.
מוקדם יותר החודש דווח כי חבילת השכר של מנכ"ל הרשת, מרק הופלמציאן, עמדה על 24 מיליון דולר ב־2021, זינוק של 63% לעומת השכר שקיבל ב־2019.