סגור

וורנר מיוזיק פותחת נציגות בישראל; מריה מוכיח מונתה למנכ"לית

מטרת הנציגות בישראל להעמיק קשרים עם טאלנטים מקומיים ולאתר אמנים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי. מוכיח תהיה אחראית גם על גיוס עובדים בכירים מתחום המוזיקה בארץ ומנהלי אמנים

ענקית המוזיקה העולמית "וורנר מיוזיק גרופ" (WMG) הודיעה היום על פתיחת נציגות מקומית בישראל שמטרתה להעמיק קשרים עם טאלנטים מקומיים ולאתר אמנים ישראליים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי.
את הפעילות בנציגות הישראלית שתוקם בתל אביב בסוף השנה, תנהל מריה מוכיח שתהיה אחראית גם על גיוס עובדים בכירים מתחום המוזיקה בארץ ומנהלי אמנים. וורנר מיוזיק ישראל תשווק ותקדם את האמנים הבינלאומיים של התאגיד בהם אניטה, ברונו מארס, קארדי בי, קולדפליי, דיוויד גואטה, דואה ליפה, אד שירן, ליזו ורד הוט צ'ילי פפרס.
1 צפייה בגלריה
מריה מוכיח מנכ"לית וורנר מיוזיק בישראל
מריה מוכיח מנכ"לית וורנר מיוזיק בישראל
מריה מוכיח, מנכ"לית וורנר מיוזיק בישראל
(צילום: ענבל אייל)
"אני נרגשת לפתוח את הנציגות הראשונה של וורנר מיוזיק בישראל. המדינה שלנו ברוכת כישרונות ייחודים ויוצאי דופן שאנו מקווים לקדם גם לבמה העולמית. אנו שואפים למצוא אמנים מעוררי השראה כבר בעתיד הקרוב", מסרה מוכיח.
תעשיית המוזיקה בישראל משגשגת בשנים האחרונות וב- 2021 נרשם גידול של כ-10% בהכנסות (על פי דו"ח של IFPI העולמית- Issues Global Music Report). אל הנתון הזה מתווספת ההצלחה הבינלאומית של נועה קירל, נגה ארז וסטפן לגר, החתומים בתאגיד, מה שתרם להחלטת הקבוצה לפתוח נציגות מקומית שתהווה פלטפורמה לשיווק מקצועי של אמנים ישראלים בעולם. בשלב הראשון תגייס הנציגות בישראל עובדים בכירים ומנוסים בתחום המוזיקה וניהול אמנים, ולקראת סוף השנה יוקמו משרדי החברה בתל אביב.
למנכ"לית הנכנסת מריה מוכיח ניסיון רב בתעשיית המוזיקה הישראלית: שימשה כמנהלת המוזיקה והרפרטואר בהד ארצי של WMG ושל BMG (חברת תקליטים שהתמזגה עם סוני ב-2007) כיהנה למעלה מעשור כמנכ"לית ויועצת קריאטיב בLev Group Media וטיפלה בין השאר בחברות Warner Music , Warner Chappell, Beggars Group ,Domino Recordings ו-Kobalt Music Group, וכן בחברת התקליטים של לב, LGM Music. בשנים האחרונות עבדה בצוות העסקי וב-Sync (שילוב מוזיקה בפרסומות וסרטים) של המותג הישראלי העצמאי אנובה מיוזיק. בנוסף, ניהלה אמנים, וייעצה ללייבלים שונים.
במסגרת תפקידה החדש תדווח מוכיח לנשיא השווקים הצומחים של Warner Recorded Music, אלפונזו פרז-סוטו, ותעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת הכללית שלTurkey Warner Music, המשמשת גם כסמנכ"לית שיווק מזרח התיכון, הכולל את המדינות קפריסין, יוון, ישראל וטורקיה.
פרז סוטו מסר "לישראל יש תרבות עשירה והיא ביתם של יוצרים ואמנים מדהימים. מוכיח מביאה איתה ניסיון עצום בתעשיית המוזיקה ולכן היא האדם המתאים להוביל את הפעילות שלנו כאן. אנו מקווים להפוך את וורנר מיוזיק ישראל למעצמה מלאה בכוכבים מקומיים, ושואפים למשוך אלינו את הכישרונות המרגשים ביותר במדינה, תוך פתיחת הדלתות עבורם ברשת העולמית הנודעת של וורנר מיוזיק".