סגור
מושב חמד
מושב חמד (צילום: ויקפדיה)

מושב חמד וחברת איוויב יקימו מתחם משרדים ומסחר באור יהודה

הקומפלקס בהיקף של כ־16 אלף מ"ר ייבנה במתחם O-Park בהשקעה של כ-200 מיליון שקל

מושב חמד וחברת Ewave מניבים מקבוצת Ewave נדל"ן חתמו על שיתוף פעולה להקמת קומפלקס משרדים ומסחר בהיקף של כ־16 אלף מ"ר בנוי, ובהשקעה כוללת של כ־200 מיליון שקל. הקומפלקס יקום על קרקע שהיא חלק מאדמות חמד (חלקה ג') ומוחזקת על ידי האגודה השיתופית של המושב. מושב חמד ממוקם בסמוך לכביש 1, לצומת גנות ולאור יהודה. המתחם יקום על קרקע בשטח מתחם העסקים O-Park המוקם בימים אלה באור יהודה בהיקף של 10 דונם בין המושב לעיר. הקומפלקס החדש יכלול שני מבנים, מתוכם 4,000 מ"ר לשטחי מסחר ו־12 אלף מ"ר משרדים.
איוויב תהיה החברה היזמית והמנהלת של המתחם, ותחזיק ב־74% ממנו, וחלקו של המושב יעמוד על 26% והוא יהיה שותף "שקט". על פי הערכות, ההכנסה השנתית שיקבל המושב מהעסקה תעמוד על 1.5־2 מיליון שקל.
מתחם O-Park באור יהודה צפוי לכלול פארק הייטק, מסחר ומשרדים בהיקף בנוי כולל של כמיליון מ"ר. בסמוך למתחם צפוי לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה, וכן הוא סמוך לנתב"ג, לכביש 6 ולקווי המטרו העתידיים. כמו כן בצמוד לו מתוכנן לקום פארק בשטח של 600 דונם.
איוויב מניבים יוצגה בעסקה על ידי עו"ד מירב גלבוע ועו"ד יעל רצאבי ממשרד ש. פרידמן אברמזון ושות'; מושב חמד יוצג על ידי עו"ד תהל בלורי־לרמן ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'. אדריכלי הפרויקט הם עודד רוזנקיאר ועמית קורן ממשרד so אדריכלים.