סגור

אחרי יוניט קרדיט: כחלון מצטרף כדירקטור לחברת נתנאל גרופ

שר האוצר לשעבר יחליף בתפקידו את האלוף לשעבר יוסי פלד ושכרו השנתי יעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים בשנה; נתנאל גרופ היא חברה יזמית המקימה פרויקטים בעיקר במרכז הארץ

אחרי המהומה שעורר שכרו הגבוה בחברת יוניט קרדיט, שר האוצר לשעבר משה כחלון מצטרף כדירקטור לחברה היזמית נתנאל גרופ, כך עולה מדיווח החברה.
כחלון יחליף בתפקידו את האלוף לשעבר יוסי פלד, אשר שימש בתפקיד זה עד היום.
חברת נתנאל גרופ היא חברה יזמית הפועלת בארץ בעיקר במרכז הארץ, ומחזיקה בפרויקטים בשכונת תל ברוך, בתל אביב, במתחם ח-501 בחולון (משם צמחה החברה), ומפעילות יזמית בעיר יבנה.
כמו כן לחברה זרוע יזמית במסגרתה היא פועלת בניו יורק – ארה"ב, והיא חתמה על רכישת קרקע במנהטן בתמורה ל-25 מיליון דולר.
במקביל לאלה לחברה פרויקטים מתוכננים בגוש הגדול בת"א, בעתלית, באילת ובביתר עלית, וכן פרויקטים של התחדשות עירונית בת"א, בת ים, וחולון. את הרבעון השני של השנה סיימה החברה עם זינוק של כמעט פי 2 בהכנסותיה ממכירת דירות וקרקעות.

1 צפייה בגלריה
משה כחלון  20.5.21
משה כחלון  20.5.21
משה כחלון
(צילום: אבי מועלם)
לאחר סיום תפקידו באוצר, ובמהלך חודש יוני האחרון כחלון עורר סערה עם הצטרפותו לחברת יונט קרדיט אשר גם היא חברה ציבורית. הסיבה לסערה שעורר היא שכרו המנופח שעמד להסתכם ב-8.3 מיליון שקל. עבור משרה בהיקף של 80%.
בעקבות הסערה הציבורית כחלון ויונט נסוגו לבסוף מההסכם הראשוני, לנוכח לחץ מבעלי המניות, וצמצמו בחודש יולי את חבילת האופציות של כחלון, מהיקף של 4.65 מיליון שקל ל-1.43 מיליון שקל.
כאמור, בתור דירקטור שכרו של כחלון יורכב מכמה עשרות אלפי שקלים בשנה והוא מורכב משכר בסיס ומתגמול עבור השתתפות בישיבות החברה.