סגור

מגרש הכדורגל של חדרה יפונה לטובת פרויקט מגורים ודיור מוגן

האצטדיון העירוני, המשמש כיום כמגרש האימונים של הפועל חדרה, נמצא בבעלות חברת הכלל, המנוהלת על ידי "חברת העובדים", הזרוע הכלכלית של ההסתדרות המחזיקה בבעלות על הקרקע. מדובר ב־10 דונם בסמוך לשכונת הפארק, בדרום־מזרח העיר; על פי התב"ע, ניתן לבנות במגרש 146 דירות ו־84 דירות נוספות לדיור מוגן

אצטדיון הכדורגל העירוני של חדרה, המשמש כיום כמגרש האימונים של הפועל חדרה, יפונה ובמקומו ייבנה פרויקט מגורים ודיור מוגן, כך נודע ל"כלכליסט". מדובר במגרש בבעלות חברת הכלל, המנוהלת על ידי "חברת העובדים", הזרוע הכלכלית של ההסתדרות, המחזיקה בבעלות על הקרקע. החברה קיימה הליך התמחרות עבור עסקת קומבינציה משולבת עם מכר בין מספר יזמים, ומי שזכתה היא חברת גרופית, שהתחייבה להעביר לבעלת הקרקע 37% משטחי הבנייה במגרשי המגורים והמסחר. המגרש המיועד ליחידות הדיור המוגן נמכר לגרופית בעסקת מזומן בסכום של 16.5 מיליון שקל.
המגרש משתרע על כ־10 דונם בין הרחובות חטיבת הנחל, חטיבת גולני וחברת עזרא, הסמוכות לשכונת הפארק, בדרום־מזרח העיר. על פי התב"ע, ניתן לבנות במגרש 146 דירות ו־84 דירות נוספות לדיור מוגן. לצדן ייבנו מבני ציבור בהיקף של 450 מ"ר, וחזית מסחרית בהיקף זהה. למגרש תב"ע מאושרת המאפשרת הוצאת היתרים מהירה.
עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלים של גרופית: "אם בעבר עסקת קומבינציה דומה היתה נסגרת סביב 30% למוכר, עליות המחירים בעיר ובארץ והמחסור בקרקעות דוחפים את הערך למעלה".
1 צפייה בגלריה
מגרש הפועל ב חדרה
מגרש הפועל ב חדרה
מגרש הפועל בחדרה. המגרש בבעלות חברת הכלל, המנוהלת על ידי “חברת העובדים”, הזרוע הכלכלית של ההסתדרות
(צילום: גרופית)
בנוגע לדיור המוגן, אמר: "זו נישה עם פוטנציאל צמיחה גבוה, אשר מתומחרת עדיין באופן שלא משקף את עליית המחירים התלולה בדיור למגורים".
את הכלל ייצגו עורכי הדין אופיר קינן ומתן נחמני ממשרד קינן חיים ושות' וכן עו"ד ארז ינאי, יועמ"ש חברת העובדים. את גרופית ליווה עו”ד עופר גראור ממשרד אטיאס, גראור, וישניצקי, ענבר, חכים ושות’.