סגור

נחשף בכלכליסט
המלחמה יוצאת לדרך: ביט חוברת רשמית לאלקטרה בקרב מול שופרסל ופייבוקס

הבוקר חשף כלכליסט כי המו"מ בין בנק הפועלים שמחזיק בביט לבין אלקטרה צריכה נמצא בשלבים מתקדמים. במסגרת ההסכם עליו דיווחו עתה החברות לבורסה, הם יחברו להקמת מועדון הצרכנות החדש של אלקטרה שיתבסס על מותגי קרפור וסבן אילבן, ויתמודדו מול הקואליציה של שופרסל ופייבוקס

בנק הפועלים ואלקטרה צריכה מאשרות בדיווח לבורסה את חשיפת כלכליסט מהבוקר אודות שיתוף הפעולה עליו סיכמו שני הגופים במועדון הצרכנות שמקימה אלקטרה. אקטרה צריכה צפויה להביא לישראל בשנה הקרובה את רשת הסופרמרקטים קרפור ורשת חנויות הנוחות סבן אילבן.


התחרות בעולם הקמעונאות הופכת רותחת וזו הסיבה לחיבורים שהתרחשו בענף לאחרונה ושעוד יגיעו בהמשך. באלקטרה צריכה רצו להכניס את בנק הפועלים למועדון כדי לתת לו תנופה וליצור תחרות למועדון של רשת שופרסל.

1 צפייה בגלריה
מייקי זלקינד צביקה שווימר ברקע סופרמרקט קרפור קארפור
מייקי זלקינד צביקה שווימר ברקע סופרמרקט קרפור קארפור
מייקי זלקינד וצביקה שווימר ברקע סופרמרקט קארפור
(צילום: רויטרס אוראל כהן, ישראל הררי)

רשת הקמעונאות השיקה באחרונה מיזם דומה עם אפליקציית התשלומים פייבוקס - ששופרסל, לצד בנק דיסקונט, נמנית עם בעליה.
העסקה החדשה צפויה לייצר תחרות עזה בין הגופים - אלקטרה וביט מול שופרסל ופייבוקס. העסקה טעונה אישור של רשות התחרות. חברת כרטיסי האשראי כאל, שבה בחרה אלקטרה לתפעל את המועדון, מתפעלת בשנים האחרונות גם את המועדון של שופרסל.
בכאל השיקו לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית שעליה צפוי להתבסס המועדון של אלקטרה. בפלטפורמה של כאל משתמשת כבר כיום ביט, על מנת להנפיק כרטיסי אשראי תחת המותג ביט קארד.