סגור

קרוז מציגה: רוצים לעלות על מונית רובוטית? תחתמו על הסכם סודיות

ג'נרל מוטורס פותחת את שירות המוניות האוטונומיות שלה קרוז לשימוש הציבור הרחב בסן פרנסיסקו. במסגרת השירות, יופעלו חמישה כלי רכב שייסעו באזורים מוגבלים במהירות של 48 קמ"ש, אבל יש קץ': נוסעים שיבקשו לעלות על הרכב יידרשו לחתום קודם לכן על הסכם סודיות

ג'נרל מוטורס פותחת לציבור הרחב בסן פרנסיסקו את השימוש בקרוז - שירות המוניות האוטונומיות שלה, כך מפרסמים אמצעי תקשורת בארה"ב.
בשלב ראשון תפתח קרוז את שירות הרובוטקסי לקומץ משתמשים שיירשמו לשירות, ולאחר מכן יורחב היקפו. לעת עתה, השימוש ברכבים של קרוז הוא חינמי והחברה מצהירה שיורחב בהמשך לערים נוספות. מי שכן יצטרף לנסיעות יידרש לחתום על הסכם סודיות לפני הנסיעה.
1 צפייה בגלריה
רובוטקסי מונית אוטונומיתמ קרוז cruise ג'נל מוטורס סן פרנסיסקו
רובוטקסי מונית אוטונומיתמ קרוז cruise ג'נל מוטורס סן פרנסיסקו
המונית האוטונומית של קרוז ברחובות סן פרנסיסקו
(צילום: גטי)
בשלב זה מפעילה קרוז חמישה כלי רכב הפעילים בשכונות מסוימות בסן פרנסיסקו בין השעות עשר בלילה לשש בבוקר ומוגבלים למהירות נסיעה של 48 קמ"ש. לאור תנאי מזג האוויר בסן פרנסיסקו, קיבלה קרוז היתר לנסוע בגשם קל ובערפל. קרוז עצמה אינה מפרסמת באילו חלקים של סן פרנסיסקו תוכל המכונית לנסוע, אבל בפועל לא מעט מרחובותיה של סן פרנסיסקו הם רחובות שאינם קלים כלל לתנועת כלי רכב, אפילו כאשר יושב בהם נהג אחראי.
בינתיים בישראל צפוי להתחיל עוד השנה לפעול שירות הרובוטקסי של מובילאיי. השרות של מובילאיי יעשה שימוש בכלי רכב של NIO הסינית.