סגור

הסייברטראק זז לאט: טסלה הודיעה על דחייה נוספת בייצור הטנדר

יצרנית הרכב הבטיחה לייצר את הטנדר החשמלי העתידני כבר השנה, אך החליטה לדחות זאת ל-2023 כדי לבצע שינויים בדגם. זאת לאחר שחברות הרכב הגדולות, פורד וג'נרל מוטורס, החלו לייצר טנדרים חשמליים

לאחר שטסלה הבטיחה ללקוחותיה שהטנדר החשמלי העתידני של החברה - הסייברטראק יהיה על קו הייצור בשנת 2022, כעת מגיעה דחייה נוספת, כך מדווחים אמצעי תקשורת בארה"ב. הסייברטראק הוא אחד הרכבים המהפכניים והמעניינים ביותר שהציגה היצרנית האמריקאית: מדובר אומנם בטנדר, אך עיצובו מזכיר יותר חללית.

לפי הדיווחים, טסלה מיועדת להתחיל את הייצור רק בשלהי הרבעון השני של השנה הבאה, 2023. זאת עקב מספר שינויים שהחברה מעוניינת לבצע בטנדר לאור חדירתן של יצרניות הרכב האמריקאיות הגדולות לפלח שוק זה. טסלה צפויה לקיים ב-26 בינואר אירוע בו תחשוף את "מפת הדרכים" שלה להצגת דגמי החברה העתידיים.
1 צפייה בגלריה
רכב טסלה סייברטראק
רכב טסלה סייברטראק
סייברטראק של טסלה. בין חללית לטנדר
לטסלה, שהסירה מאתר החברה בארה"ב פרטים אשר נוגעים לסייברטראק, ובכלל זה את מועד האספקה המשוער, יש סיבות טובות לדחות את השקת הסייברטראק. בניגוד ליתר דגמי טסלה שהיו הראשונים עם הנעה חשמלית בקטגוריה, במקרה של הטנדר החשמלי, טסלה היא האחרונה שמצטרפת למסיבה: פורד, ג'נרל מוטורס, ריביאן ויצרניות נוספות כבר הכריזו על השקתו של טנדר חשמלי. פורד אף נדרשה להגדיל משמעותית את קיבולת הייצור כדי לעמוד בשטף ההזמנות, ודודג' נערכת להצגת טנדר חשמלי משלה.
בנוסף, בניגוד לשוק המכוניות המשפחתיות ומכוניות המנהלים, אמריקה מאוהבת בטנדרים. פורד סדרה F היה הרכב הנמכר ביותר בארה"ב ב-2021. בשוק זה ליצרני הרכב האמריקאים יש בסיס נאמן של מיליוני לקוחות שמתפלגים לאנשי פורד ואנשי ג'נרל מוטורס. מדובר בלקוחות שמרנים יחסית, בעלי דרישות קיצוניות לעיתים, לעמידות של הטנדר ויכולת השטח שלו. לקוחות שלא ימהרו לרכוש מוצר אחר, אלא אם הוא באמת יהיה ייחודי, יוצא דופן ומוכח.