סגור

אכזבה מאפליקציית דיסני פלוס: יקרה ונחותה יותר מבארה"ב

משתמשי האפליקציה שהושקה היום בארץ חוו אכזבה בשל ההבדלים מזו של ארה"ב, ביניהם: מחיר יקר יותר, הרשמה רק עם מספר טלפון, השירות מותאם לצפייה מ-4 פרופילים לעומת 6 בארה"ב, איכות צפייה וחווית משתמש ירודות כאשר מפעילים את השירות על גבי הנייד ועוד

היום הושק לראשונה שירות הסרטימינג דיסני פלוס בישראל, אפליקציה שיצרה שיח וצפייה רבה בישראל, אך רבים מהמשתמשים בה חוו היום אכזבה.
לצד טענות על תקלות באפליקציה ותכנים רבים שאינם מתורגמים לעברית, משתמשי האפליקציה שכבר התנסו בשירות דיסני פלוס של ארה"ב גילו להפעתם שיש הבדלים בשירות שהושק בישראל.
מלבד העובדה שהשירות בארץ עולה כ-39 שקלים לחודש בהשוואה לארה"ב ששם הוא עולה שמונה דולר, לפי משתמשים רבים, באפליקציה הישראלית שהושקה באזור המזרח התיכון אין אפשרות להירשם עם מייל במקום מספר טלפון, לצפות בטריילרים, לצפות בסצנות מחוקות של סרטים או בסרטים בלעדיים לקולנוע, פונקציות חיפוש מתקדמות, אפשרות צפייה קבוצתית, תמיכה במכשירים נוספים והשירות מותאם לצפייה מ-4 פרופילים, לעומת 6 פרופילים בארה"ב.
משתמשים מדווחים על איכות צפייה וחווית משתמש ירודות כאשר מפעילים את השירות על גבי הנייד, שמתבטאות בין היתר באיטיות ובחלוקה לא טובה של האודיו בין צד ימין ושמאל. הסיבה לשינויים בין האפליקציות היא שזו שהושקה בישראל מתבססת על פלטפורמה בשם Hotstar, השונה מהפלטפורמה של השירות בארה"ב. הפלטפורמה משתמשת בקצב סיביות נמוך יותר מהשירות בארה"ב מה שמיצר חווית שמע ואיכות צפייה ירודות יותר.