סגור

דיסני פלוס: אלה התכנים שיעלו לאוויר בישראל בשבוע הבא

השירות של דיסני יכלול 120 תכנים מקוריים חדשים, 400 סדרות ויותר מ-1,000 סרטים. מחיר המנוי יעמוד על 399 שקל לשנה, ו-319 שקל בהרשמה מוקדמת. בין הסדרות והסרטים הבולטים שיהיו זמינים לצפייה: "האנטומיה של גריי", שתי העונות של "המנדלוריאן" של מלחמת הכוכבים, "משפחת קרדשיאן" ו-40 סרטי מארוול

דיסני פלוס פרסמה היום (ד') במסיבת עיתונאים את הפרטים על שירות הסטרימינג החדש שיעלה ב-16.6 לאוויר.
השירות של דיסני יכלול 120 תכנים מקוריים חדשים, 400 סדרות ויותר מ-1,000 סרטים. המחיר של דיסני יהיה 399 שקל לשנה, ו-319 שקל בהרשמה מוקדמת. לפי שעה, דיסני לא תמשוך את התוכן שלה משירותי הטלוויזיה האחרים, אך רוב התוכן החדש יגיע בבלעדיות לשירות הסטרימינג.
1 צפייה בגלריה
מנדלוריאן דיסני+ דיסני פלוס
מנדלוריאן דיסני+ דיסני פלוס
מתוך "המנדלוריאן". שתי העונות יהיו זמינות לצפייה
(צילום: +Disney)
שירות דיסני פלוס יכלול את תכני דיסני, כולל תכנים ששודרו בעבר בערוץ דיסני הישראלי, תכני Pixar, Marvel ,StarWars, תכני National Geographic פרימיום וחבילת התוכן של STAR.
אחד האתגרים המשמעותיים של דיסני יהיה למתג את השירות החדש ככזה שמתאים גם למבוגרים ולא רק לילדים. כדי לעשות זאת, דיסני פלוס יתמקדו בהשקת תוכן מקורי בעיקר למבוגרים בפרק הזמן הקרוב. בין הסדרות והסרטים הבולטים שיהיו זמינים לצפייה: "האנטומיה של גריי", שתי העונות של "המנדלוריאן" של מלחמת הכוכבים, "משפחת קרדשיאן" ו-40 סרטי מארוול, ביניהם "הנוקמים: סוף המשחק" ו"שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות".
לפי החברה, רבים מהתכנים בממשק יהיו עם אפשרות לדיבוב או תרגום לעברית, אך יהיו גם תכנים ללא תרגום. הצפייה תתאפשר ב-4 מכשירים במקביל, ו-7 פרופילים אישיים בהתאמה. מכיוון שדיסני פלוס מגיע גם עם תכנים שמוגבלים בגיל, האפליקציה תכלול נעילת הורים שתאפשר לבצע הפרדה בין תכני הילדים לתכני המבוגרים.
נזכיר כי לפני מספר שבועות הכריזה yes על שיתוף פעולה עם דיסני פלוס. פרטי שיתוף הפעולה יפורסמו בימים הקרובים, ובתוכם שיעור ההנחה שיקבלו לקוחות yes לשירות דיסני פלוס. יש לציין כי השירות של דיסני יהיה זמין משבוע הבא לכולם, ולא רק ללקוחות yes, כך שגם לקוחות הוט, פרטנר וסלקום TV יוכלו להצטרף אליו.
דיסני פלוס השיקה את שירות הסטרימינג שלה בארה"ב לפני כשנתיים, וכבר צברה 137 מיליון משתמשים מ-60 מדינות. החברה צופה שתגיע ל-260-230 מנויים עד 2024.