הסטארט-אפ הישראלי Lusha מפטר 24 עובדים - 8% מכוח האדם
לושה, המפתחת פלטפורמת מודיעין עסקי לאנשי מכירות, מעסיקה כיום 300 עובדים בת"א ובארה"ב. החברה הודיעה כי המהלך נובע מההחלטה להתמקד במנועי צמיחה חדשים
חברת הטכנולוגיה הישראלית לושה (Lusha), המפתחת פלטפורמת מודיעין עסקי לאנשי מכירות, הודיעה היום (ד') על מהלך של שינוי ארגוני במסגרתו תיפרד מ-8% מכוח האדם בחברה. החברה מעסיקה כיום כ-300 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב ובמשרדיה בארה"ב, כך שמדובר בפיטורים של כ-24 עובדים.
בלושה מדגישים כי המהלך נובע מהחלטה אסטרטגית למקד את משאבי החברה במנועי צמיחה חדשים. בהתאם לכך, החברה מבהירה כי לא מדובר בקיצוץ רוחבי ועצירת פעילות, אלא ב"הסטת משאבים". במקביל לפרידה מעובדים בתחומים מסוימים, החברה ממשיכה לגייס עובדים חדשים לתפקידי מפתח בחודשים הקרובים, בדגש על התאמת המוצר לאתגרי השוק העתידיים.
יוני צרויה, שותף-מייסד ומנכ״ל Lusha, מסר: "Lusha היא חברה עם מוצר חזק המשרת מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם. כחלק מאחריותנו להמשיך ולהוביל את קטגוריית הסיילס-טק גם בשנים הבאות, ולאור האסטרטגיה המוצרית החדשה שלנו, אנו משנים את המבנה הארגוני ומסיטים משאבים. מטרת המהלך היא למקד את הפעילות במנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, לשמור על גמישות עסקית מקסימלית ולהבטיח ש-Lusha תמשיך לפעול מתוך עוצמה ויעילות אל מול אתגרי השוק".
Lusha הוקמה ב-2016 על ידי יוני צרויה (מנכ"ל) ואסף אייזנשטיין. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת דאטה, המסייעת לאנשי מכירות ושיווק B2B לאתר פרטי קשר מדויקים של מקבלי החלטות בארגונים, ובכך לקצר תהליכי מכירה ולשפר את יחסי ההמרה.































