סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אינסטגרם תאפשר מעבר לפיד כרונולוגי ולפיד "במעקב"

מנכ"ל החברה אדם מוסרי הכריז כי המשתמשים יוכלו בקרוב לעבור בין סוגי פידים שונים - אפשרות חדשה שניתנת לחלק מהם כבר עכשיו. פיד הבית של החברה-האחות פייסבוק נחשב לבעייתי בשל היותו מקדם הסתה ופייק ניוז

מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי הכריז אתמול (רביעי) כי האפליקציה מתכוונת לאפשר למשתמשים לעבור בין סוגי פידים שונים. לפי מוסרי, כבר עכשיו חלק מהמשתמשים יכולים להחליף בין פידים שונים.
זו לא הפעם הראשונה שבאינסטגרם מודיעים על כוונתם להטמיע אפשרות לפיד חדש. רק בחודש שעבר הודיעה החברה כי בכוונתה להחזיר את האופציה לפיד כרונולוגי. מוסרי עצמו אמר לאחר שהעיד בפני ועדת הקונגרס כי החברה עובדת על הוספת אופציה כרונולוגית לאפליקציה "כבר מספר חודשים" וכי הוא מקווה להשיק זאת "במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה".
אתמול (רביעי) העניק מוסרי עדכון לגבי אופציות הפיד השונות וציין כי החברה מתכוונת להשיק על מסך הבית של המשתמש שלוש אפשרויות תצוגה שונות, כששתיים מהן תאפשרנה לראות פוסטים לפי סדר כרונולוגי.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי בעדותו בפני פאנל של הסנאט
מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי בעדותו בפני פאנל של הסנאט
מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי בעדותו בפני פאנל של הסנאט
(צילום: רויטרס)
האפשרויות הן: 1. פיד בית (Home) - החוויה המוכרת למשתמשים היום. לדברי מוסרי, האפליקציה מדרגת בפיד זה את התכנים בהתבסס על רמת העניין שהיא חושבת שתהיה להם. 2. פיד המועדפים (Favorites) - רשימת חשבונות שאתם רוצים להבטיח שלא תפספסו מהם פוסטים. מוסרי מספר שהוא משתמש בפיד הזה כדי לראות מה האחים שלו עושים ומה חדש אצל היוצרים המועדפים עליו ואצל חבריו הטובים ביותר. 3. פיד במעקב (Following) - כמו באינסטגרם הישן, בפיד זה ניתן לראותפוסטים מכל החשבונות שאתם עוקבים אחריהם, בסדר כרונולוגי.
לפי מוסרי, האפשרויות הללו כבר זמינות לחלק מהמשתמשים ובחברה מתכננים להרחיב את מאגר המשתמשים שיוכלו ליהנות מהן בתוך שבועיים. האופציה תיפתח לכלל המשתמשים במחצית הראשונה של 2022.