סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חדש באפל מיוזיק: הופעות בשידור חי

ביום שישי הקרוב (20.5) ייצא לדרך שירות "אפל מיוזיק לייב", במסגרתו מנויי אפל מיוזיק ייקבלו גישה לצפייה ישירה בהופעות חיות של מיטב האמנים. האמן הראשון שהופעתו תועבר במסגרת השירות החדש הוא הכוכב הבריטי הארי סטיילס, בוגר להקת וואן דיירקשן

אפל עומדת להציע הופעות וקונצרטים מובחרים בסטרימינג כחלק ממאפיין Apple Music Live החדש שלה. השירות יתחיל עם הופעתו של הארי סטיילס ב-UBS Arena בניו יורק מאוחר יותר השבוע. כל משתמש רשום של שירות אפל מיוזיק יוכל לקבל גישה לצפייה בהופעה.
אפל אמרה כי השידורים "יעניקו לכוכבים הכי גדולים בתחום המוזיקה את הפלטפורמה הכי גדולה להתחבר לקהלים שלהם ולהפוך את השירים שלהם להופעות חיות". המופע One Night Only in New York של הארי סטיילס ישודר ב-9 בערב שעון מזרח ארה"ב, ב-20 במאי, ושוב בצהרי יום ראשון, ה-22 במאי, וב-5 בבוקר ביום חמישי, ה-26, במאי, עבור משתמשים שנמצאים באזורי זמן אחרים.
עדיין לא ברור האם אפל תנגיש את ההופעות בהמשך לשמיעה על פי דרישה. מה שכן ידוע זה שהשירות יציע גם תוכן נוסף לקידום האמן והמופע. במקרה הזה, הוא יכלול שיר מאלבומו השלישי של סטיילס, הארי'ס שייצא לאור ביום ההופעה. בנוסף, מעריצי הזמר יוכלו להנות מראיון עומק עמו, בו הוא מדבר על הכל - מהאלבום החדש ועד והטיפול הנפשי שהוא הולך אליו.

1 צפייה בגלריה
הזמר הארי סטיילס הצטלם לשער ווג לבוש בשמלה פנאי
הזמר הארי סטיילס הצטלם לשער ווג לבוש בשמלה פנאי
הארי סטיילס
(צילום: אם סי טי)
אפל מקווה שהמאפיין החדש שלו יביא לה משתמשים חדשים רבים, בעוד האמנים המופיעים יוכלו לקדם בעזרתו את האלבומים החדשים שלהם וחומרים נוספים. זו אינה הפעם הראשונה שאפל משדרת סטרימינג מהופעות. במשך עשר שנים, עד 2016, ארגנה החברה פסטיבל מוזיקה שנתי ("פסטיבל אייטונס"), שהציע כרטיסים חינם להופעות בלונדון, ששודרו בסטרימינג. עלות השירות תתחיל ב-5 דולר בחודש.