סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

על הפרק בנטפליקס: טלוויזיה בשידור חי

ענקית הסטרימינג מפתחת בימים אלה שירות ייעודי עבור תוכניות לא מתוסרטות, ספיישלים של סטנד-אפ, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, פרקי איחוד חגיגיים וייתכן גם שידורי ספורט. השירות יאפשר לצופים להשתתף בשידור בהצבעות ובדרכים נוספות

בנטפליקס שוקלים להשיק שידור חי, כך לפי דיווח באתר דדליין. השירות, שנמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, יהיה מיועד לתוכניות הלא מתוסרטות ולספיישלי הסטנד-אפ המועלים לנטפליקס. פירוש הדבר הוא שנטפליקס תוכל להשתמש בזה להצבעות בשידור חי בתוכניות של תחרויות או כישרונות כמו תוכנית הריקודים המתוכננת Dance 100.
כמו כן הצופים יוכלו להשתמש בשירות אם יחליטו להשיב את פסטיבל Netflix Is A Joke - אירוע הקומדיה בשידור חי, הכולל 300 הופעות סטנד-אפ ברחבי לוס אנג'לס של בדרנים כמו דייב שאפל, לארי דיוויד ופיט דיווידסון. התכנון עד כה היה להעלות לפחות 12 מההופעות לשירות הסטרימינג. בעתיד נטפליקס תוכל לשדר את ההופעות בשידור חי, אם כי בכמה שניות עיכוב, למקרה שהדברים ישתבשו.
אפשרויות נוספות לשימוש בשירות השידור החי יכולות להיות לפרקי איחוד של תוכניות כמו "מסמנים את סאנסט" (Selling Sunset), שלאחרונה עלה פרק האיחוד שלה לעונה החמישית.
המהלך פותח את האפשרות להזמין גל חדש של תוכניות לא מתוסרטות כדי להשתמש בטכנולוגיה, בדומה לרשתות המסורתיות, שמשדרות לעתים קרובות תוכניות ספיישל בשידור חי עבור תוכניות ריאליטי גדולות כמו "אמריקן איידול" או "רוקדים עם כוכבים", שיעברו בקרוב לשירות הסטרימינג של דיסני.
1 צפייה בגלריה
ריד הסטינגס מנכ"ל נטפליקס 2020
ריד הסטינגס מנכ"ל נטפליקס 2020
ריד הסטינגס, מנכ"ל נטפליקס. מצא תשובה למתחרות?
(צילום: רויטרס)
בחברה כבר התנסו בשיטות שידור שונות לתוכניות לא מתוסרטות כמו The Circle ו-Love Is Blind, והמהלך צפוי להוסיף עניין נוסף לתוכניות מסוג זה. השאלה המתבקשת היא אם המהלך ישמש לכיסוי שידורי ספורט, זאת בהתחשב בהצלחה של סדרת הפורמולה 1 Drive to Survive, ששודרה בנטפליקס.
עם זאת, לפי הדיווח, אין עדיין לוח זמנים להשקת השירות, ומדובר בשלבים מוקדמים ביותר לפיתוח הפרויקט.