סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
נטפליקס מהדקת את הקשר בין סטרימינג לגיימינג

ענקית הסטרימינג תשיק 11 משחקים חדשים, חלקם מבוססים על הסדרות הפופולריות שלה, כמו "גמביט המלכה" ו"בית הנייר". נטפליקס גם הכריזה על סדרות חדשות המבוססות על משחקי מחשב כמו "Dragon Age" ו-"Tekken". החברה תציע כ-50 משחקים עד סוף השנה, בניסיון לעצור את הדימום במספר המנויים

באירוע ה-"Geeked Week" השנתי שלה, נטפליקס הכריזה על שלל כותרים חדשים שיצטרפו לשירות המשחקים שהחברה מציעה, חלקם מבוססים על סדרות שנטפליקס עצמה הפיקה, כמו "גמביט המלכה", "צל ועצם" ו"בית הנייר". 22 משחקים זמינים כיום בשירות הסטרימינג ללא תוספת תשלום, והחברה מתכננת להציע כ-50 משחקים עד סוף השנה - מרביתם משחקי מובייל. בספטמבר רכשה נטפליקס את אולפן המשחקים "נייט סקול" (Night School) תמורת סכום לא ידוע. במרץ, קנתה נטפליקס שני אולפנים נוספים, Boss Fight Entertainment ו-Next Games. את האחרון רכשה נטפליקס תמורת 72 מיליון דולר.
באירוע נטפליקס הכריזה על 11 משחקים חדשים, לצד סדרות המבוססות על מותגי גיימינג מצליחים, כמו "Dragon Age", "קאסלבניה" (Castlevania) ומשחק הלחימה "Tekken". החברה גם הודיעה על פרקים חדשים בסדרת האנימציה "המופע של קאפהד", שמבוסס על משחק האינדי המצליח ועונה שלישית ל-"Dragon Blood", שמבוססת על המשחק DOTA 2.
הניסיון של נטפליקס להתרחב לתחומי בידור חדשים אינו מפתיע, בהתחשב בתוצאות הכספיות המאכזבות שלה. מניית נטפליקס איבדה כשני שליש משוויה בחצי השנה האחרונה. לאחרונה דיווחה החברה לראשונה מזה עשור על ירידה במספר המנויים. נטפליקס מסרה כי איבדה 700 אלף מנויים כאשר הפסיקה את פעילותה ברוסיה, על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה, והיא צופה כי מיליוני מנויים נוספים עשויים לעזוב בשנה הקרובה. לשיטתה של נטפליקס, התחרות העזה בתחום הסטרימינג ואנשים שחולקים סיסמאות משתמשים הם האשמים בירידת מספר המנויים.
(אירוע ההכרזה המלא של נטפליקס)
האסטרטגיה החדשה של נטפליקס היא לבנות ולבסס מודל עסקי שמחבר בין מה שאנשים משחקים לבין מה שהם צופים בו. למשל, לאחרונה רכשה ענקית הסטרימינג את הזכויות לעיבוד משחק הקלפים הפופולרי "Exploding Kittens" למשחק מחשב, שהושק לאחרונה. המשחק גם צפוי להפוך לסדרה מצוירת שתעלה לאוויר בשנה הבאה. הנה כל המשחקים החדשים עליהם הכריזה נטפליקס באירוע:

The Queen’s Gambit: Chess

המשחק הוא פחות או יותר שח-מט הכולל דיאלוגים. העלילה עוקבת אחר ילדת הפלא בת' הרמון (Beth Harmon), גיבורת הסדרה של נטפליקס. כמו כן, ניתן יהיה לשחק שח-מט מול חברים. המשחק צפוי לצאת לאור עוד השנה.
3 צפייה בגלריה
המשחק "Shadow and Bone: Destinies" צל ועצם
המשחק "Shadow and Bone: Destinies" צל ועצם
המשחק "Shadow and Bone: Destinies"
(נטפליקס)

Shadow and Bone: Destinies

משחק תפקידים המבוסס על סדרת הדרמה-פנטזיה מבית נטפליקס. במשחק ייכנסו השחקנים לנעליהן של הדמויות שחוקרות את עולם הסדרה, יקום גרישה (Grishaverse), ויקבלו החלטות המשפיעות על מהלך העלילה. המשחק יושק ב-2023.

Too Hot to Handle

המשחק מבוסס על תכנית הריאליטי שטופת-התאווה של נטפליקס, שבה רווקים הוללים נאלצים ללמוד ליצור חיבורים אינטימיים זה עם זו, ללא מגע פיזי. נטפליקס כנראה לא תיאלץ את השחקנים בבית להימנע ממגע אינטימי, אלא מדובר בסימולטור דייטינג, שבו הם יצטרכו להתחרות על ליבן של הדמויות במשחק.
3 צפייה בגלריה
המשחק "בית הנייר"
המשחק "בית הנייר"
המשחק "בית הנייר"
(נטפליקס)

La Casa De Papel

זהו עיבוד של "בית הנייר", סדרת הפשע הספרדית שהפכה ללהיט. השחקנים יצטרפו לחבורת פושעים שמתכננים לשדוד קזינו של מיליארדר. נטפליקס לא חשפה תאריך יציאה, אבל אמרה שהמשחק יגיע "ממש בקרוב".

Poinpy

לא כל המשחקים באירוע מבוססים על סדרות נטפליקס. "Poinpy" הוא משחק טיפוס, בו צריך לקפץ כלפי מעלה ובו-זמנית להאכיל את היצור הכחול שמתקדם מאחוריהם. המשחק זמין להורדה כבר עכשיו.

Lucky Luna

זהו משחק גלילה אנכי, בו שחקנים יחקרו עולם עתיר מבוכים ומקדשים. כל שלב מציג אפשרויות חדשות, שמסייעות לחקור את הארץ המסתורית. המשחק צפוי לצאת עוד השנה.

Desta: The Memories Between

זה משחק אסטרטגיה מבוסס-תורות, שבו השחקנים יעקבו אחר דמויות שנאלצות לאחות קרעים לאחר אירוע טרגי שקרה להן. המשחק פותח על ידי Ustwo, הסטודיו הבריטי שפיתח את סדרת משחקי הפאזל "Monument Valley", שקצרה שבחים על עיצוב המשחק הנהדר שלה.

Terra Nil

משחק זה מתמקד באסטרטגיה ובניית ערים בעולם שנחרב לאחר קטסטרופה אקלימית. השחקנים נדרשים להפריח את השממה, ליצוק בה חיים חדשים ולהפוך אותה לגן עדן אקולוגי. המשחק כבר זמין להורדה בחנות המשחקים "סטים" (Steam), אך קרוב הוא יהיה זמין גם למכשירים ניידים

Reigns: Three Kingdom

הכותר מבוסס על רומן היסטורי סיני מהמאה ה-14, "רומן שלוש הממלכות". המשחק מתרחש בשנותיו המאוחרות של שושלת האן ודורש מהשחקנים להוביל את הממלכה הסינית בתקופה ההיסטורית הסוערת. המשחק ייצא לאור לקראת סוף השנה.

Raji: An Ancient Epic

המשחק עוקב אחר ראג'י, נערה צעירה בהודו העתיקה. היא נבחרה על ידי האלים לעמוד בפני מתקפת שדים הפולשים לעולמם של בני האדם, ולהציל את אחיה הצעיר. המשחק יצא לאקסבוקס, פלייסטיישן, סוויץ' ו-PC, ובקרוב יגיע גם למובייל.

Spiritfarer

השחקנים יצטרכו להיכנס לנעליה של סטלה, המשיטה את המעבורת המובילה נשמות מעולם החיים לממלכת המתים. השחקנים צריכים לבנות סירה, לחקור את העולם ולהתיידד עם הרוחות לפני מעברן לעולם המתים. המשחק זמין לקונסולות ו-PC, אך יהיה זמין במובייל הודות לנטפליקס.
3 צפייה בגלריה
המשחק "The Wild Things"
המשחק "The Wild Things"
המשחק "The Wild Things"
(נטפליקס)

Wild Things: Animal Adventures

לא כל המשחקים חייבים להיות מורכבים בשביל להיות מהנים. במשחק הזה, תוכלו לחקור את העולם, להציל חיות חמודות ולבנות להן שמורה, בעזרת משחק פאזלים פשוט.