סגור

נטפליקס הודיעה על עונה נוספת ל"משחק הדיונון", המניה זינקה בסיאול

ענקית הסטרימינג הודיעה על עונה שנייה לסדרה הפופולרית. מניית Bucket Studio, שלה אחזקות בסוכנות שמייצגת את כוכב הסדרה, זינקה ב-30%

"משחק הדיונון" של נטפליקס תחזור לעונה נוספת, מה שאולי יעזור לחברת הסטרימינג להתאושש מהירידה במספר המנויים שעליה דיווחה בדו"חותיה האחרונים. בעקבות ההודעה חברת באקט סטודיו, שמחזיקה במניות בסוכנות שמייצגת את השחקן הראשי בסדרה, זינקה היום ב-30% בבורסת סיאול.
"הצטרפו אלינו שוב לסיבוב נוסף", אמר הוואנג דונג היוק - במאי, כותב ומפיק הסדרה - במכתב שפורסם באתר של נטפליקס. הוא כתב שגי הון חוזר לדמות הראשית. בעונה החדשה יתוודע הקהל גם לצ'אול-סו, ה"חבר" של הבובה הרובוטית, יונג-הי.

1 צפייה בגלריה
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
מתוך "משחק הדיונון" של נטפליקס
(צילום: Netflix)

משחק הדיונון, שמגוללת את סיפורם של קבוצת אנשים השקועים בחובות שמתחרים בגרסאות קטלניות של משחקי ילדות כדי לזכות בכסף, היתה הסדרה עם ההשקה המוצלחת ביותר אי פעם בנטפליקס. הסדרה העלתה את הפופולריות של התוכן הדרום-קוריאני בכל העולם, והביאה להשקעה בו מצד חברות כמו אפל, וולט דיסני וכן וורנר מדיה.
נטפליקס מקווה כעת שהעונה השנייה תעזור לקזז את הירידה של 70% במנייתה עד כה השנה, לאחר שהודיעה באפריל שאיבדה 200 אלף מנויים ברבעון הראשון, הפעם הראשונה בה איבדה משתמשים מאז 2011. החברה חזתה שהיא תצטמק ב-2 מיליון לקוחות נוספים ברבעון השני.