סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

קריון, שמספקת פתרונות אוטומטיים לעבודה משרדית, נרכשה בכ-100 מיליון דולר

הרוכשת היא חברת Nintex שזו לה רכישה שלישית ב-16 חודשים האחרונים. קריון נוסדה ב-2011 על ידי הראל טייב וגייסה עד היום כ-78 מיליון דולר

חברת Nintex רוכשת את חברת הטכנולוגיה הישראלית Kryon (קריון), תמורת כ-100 מיליון דולר, כך נודע לכלכליסט. הרכישה נועדה להרחיב את אוטומציית התהליכים החכמה ואת היכולות של פלטפורמת התהליכים של Nintex.


החברה הישראלית שנוסדה ב-2011 על ידי הראל טייב גייסה עד היום כ-78 מיליון דולר כאשר בין משקיעיה: OAK HC/FT, Aquiline Technology Growth o פורט רוס ונצ'רס, פלטפורמת ההשקעות Ourcrowd וקרן ורטקס.
קריון מפתחת שירותי רובוטיקה למגזר התאגידי, דהיינו החלפת עבודה משרדית ידנית בפתרונות אוטומטיים. החברה מעסיקה 150 עובדים שיצטרפו לחברה הרוכשת.
1 צפייה בגלריה
הראל טייב מנכ"ל קריון
הראל טייב מנכ"ל קריון
הראל טייב מנכ"ל קריון
(צילום : שי שבירו)
קריון מספקת פתרונות לחברות Fortune 500 במגוון תחומים כמו שירותים פיננסיים, ביטוח וטלקומוניקציה, ביניהם חברות מובילות בתעשייה כמו AIG, Verizon, LTCG ו- CP All.
קריון היא הרכישה הראשונה של Nintex תחת המשקיע החדש שלה TPG והרכישה השלישית של החברה ב-16 חודשים האחרונים.
לדברי אריק ג'ונסון, מנכ"ל Nintex, "עם היכולות החדשניות של Kryon, האסטרטגיה שלנו היא להרחיב ולהעמיק את יכולות הפלטפורמה שלנו כדי לספק לארגונים במגזר הציבורי והפרטי יתרון תחרותי משמעותי בתכנון ויישום של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
"הצוות הגלובלי שלנו נרגש לשלב כוחות עם חברת תוכנה מובילה בשוק כמו Nintex, שבנוסף ליכולותיה המקצועיות היא בעלת מוניטין כמקום עבודה מצוין בכל אזור בעולם", אמר מנכ"ל Kryon, הראל טייב. "אנחנו מוכנים לאינטגרציה מהירה בין מערכות גילוי התהליכים שלנו והדור הבא של פתרון ה- RPA לבין פלטפורמת Nintex, כדי לייצר צמיחה משמעותית ומואצת ולהבטיח שארגונים מממשים את מלוא הפוטנציאל העסקי הדיגיטלי שלהם באמצעות אוטומציה חכמה".
מערכת האוטומציה של קריון מאפשרת לארגונים לשלב בוטים ייעודיים ואוטומטיים מבוססי בינה מלאכותית בתהליכים שונים וליצור החזר על ההשקעה (ROI) מהיר. עם טכנולוגיות גילוי התהליכים של קריון חברות יכולות לזהות באופן אוטומטי תהליכי עבודה שחוזרים על עצמם, למפות חזותית את הנתיב הראשי והגרסאות השונות של כל תהליך, להעריך את התאמת התהליך לאוטומציה וליצור זרימת עבודה מיידית.