סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אבי דדון, טקטוניק
אבי דדון, טקטוניק (צילום: דוברות משרד הביטחון )

אבי דדון יוביל את הקמת חוות השרתים של טקטוניק בבית שמש

סמנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, ששימש כראש מינהל הרכש במשרד, מונה לתפקיד ראש מינהלת ההקמה של החווה התת קרקעית שתיבנה בעיר בהשקעה של מאות מיליוני שקלים. לפני תפקידו במשרד הביטחון, הוא שירת בצה"ל כ-30 שנה, בתפקידים לוגיסטיים בכירים

חברת טקטוניק (Techtonic) מינתה את אבי דדון, שכיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל משרד הביטחון וכראש מינהל הרכש, לראש מינהלת ההקמה של חוות השרתים החדשה והתת קרקעית שתיבנה באזור התעשייה ברוש שבבית שמש על פני שטח של 15,000 מ"ר, בהשקעה של מאות מיליוני שקלים.
המתקן החדש צפוי לקבל הסמכה לתקן הבניה המחמיר ביותר לחוות שרתים, בהיבטים של אל-כשל, זמינות התשתית ויתירות (Redundancy). טקטוניק נמצאת בשלבים סטטוטוריים מתקדמים לקבלת היתרים ועל פי ההערכות הבנייה תסתיים ברבעון הראשון של שנת 2025.
1 צפייה בגלריה
הדמייה של חוות השרתים של טקטוניק בבית שמש
הדמייה של חוות השרתים של טקטוניק בבית שמש
הדמייה של חוות השרתים של טקטוניק בבית שמש
(הדמיה: אסף פרץ)
דדון שירת בצה"ל במשך כ-30 שנה ובתפקידו האחרון שימש כקצין לוגיסטיקה של פיקוד המרכז בדרגת אל"מ. לאחר שמילא שורה של תפקידים במשרד הביטחון התמנה לראש מינהל הרכש (מנה"ר) בדרגת סמנכ"ל משרד הביטחון. הוא שימש בתפקידו לאורך מגיפת הקורונה, אז היה אחראי על הצטיידות מדינת ישראל בכל הציוד שנדרש להתמודדות עם המגפה. מנה"ר תחת ניהולו הוביל את ההקמה של מעבדות הקורונה והסמכתן לבצע בדיקות, כמו גם את ההסבה של בתי מלון לקליטת חולי קורונה, את החיסון של כל שליחי ועובדי המדינה בחו"ל ועוד.
טקטוניק נוסדה על ידי גד בנט - מהנדס תוכנה ויזם הייטק בעל עבר עשיר כמנהל טכנולוגי ועסקי שעבד במשך כ-15 שנה בשורה של חברות בארה"ב ובאירופה.