סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
לינדה יקרינו יאקרינו יקארינו מנכ"לית טוויטר
מנכ"לית טוויטר לינדה יקארינו (צילום: Michael Buckner/Variety via Getty)

מנכ"לית טוויטר: "אהפוך את הרשת החברתית למקור המידע המהימן בעולם"

לינדה יקארינו, שהחליפה בתפקיד את הבעלים אלון מאסק, כתבה לעובדים במייל כי השינוי שהיא מתכוונת להחיל ברשת החברתית נועד "להניע את הציוויליזציה קדימה באמצעות חילופי מידע שאינם מסוננים ודיאלוג פתוח על הדברים החשובים לנו ביותר"

המנכ"לית החדשה של טוויטר לינדה יקארינו אמרה לעובדים שמשימתה של פלטפורמת המדיה החברתית היא להפוך למקור המידע המדויק ביותר בעולם בזמן אמת, על פי מייל שנשלח לעובדים ביום ב'. עוד כתבה יקארינו כי אלון מאסק, שרכש את הפלטפורמה באוקטובר, כבר הצליח לשנות תעשיות אחרות כמו חקר החלל וכלי רכב חשמליים.
השינוי שאותו היא מתכוונת להחיל בטוויטר נועד, לדבריה, "להניע את הציוויליזציה קדימה באמצעות חילופי מידע שאינם מסוננים ודיאלוג פתוח על הדברים החשובים לנו ביותר". לדבריה, "אנשים צריכים להאמין בחזון של 'טוויטר 2' ולעבוד קשה לשם כך" - מסר שאותו העבירה גם בציוץ בטוויטר. "הצלחת 'טוויטר 2' היא באחריות כולנו", הוסיפה.
יאקרינו נכנסה לתפקיד המנכ"לית החדשה של טוויטר בשבוע שעבר, כשבעה חודשים לאחר שאלון מאסק השלים את השתלטותו על החברה והחל לשנות במהירות את כוח האדם ואת מדיניות ניהול התוכן ותכונות המוצר שלה. "טוויטר נמצאת במשימה להפוך למקור המידע המדויק ביותר בעולם בזמן אמת ולכיכר העיר העולמית לתקשורת", סיכמה. "אנחנו במגמה לעשות היסטוריה, וזו לא הבטחה ריקה מתוכן". מאסק, מצדו, אמר לפני כמה ימים שהוא יישאר מעורב בטוויטר ויפקח על פיתוח המוצר.
עובדי טוויטר עברו סבבים של פיטורים והתפטרויות שצמצמו את החברה מכ-8,000 עובדים בראשית ההשתלטות ל-1,500 עובדים כעת.