סגור

מייסדת ספנקס חוגגת את עסקת בלקסטון: תעניק שני כרטיסי טיסה וכסף לבזבוזים לכל עובדת

שרה בלייקלי, מייסדת חברת המחטבים המחויבת לנשים, הפתיעה את עובדותיה בהודעה על הרכישה ע"י חברת ההשקעות, והעניקה לכל עובדת כרטיסים ליעד לבחירתה, במחלקה הראשונה. בנוסף, כל עובדת תקבל עשרת אלפים דולר

מייסדת חברת ספנקס (Spanx) שרה בלייקלי חוגגת את עסקת מיליארד הדולר שלה, לאחר שנרכשה ע"י חברת ההשקעות בלקסטון, והחליטה להעניק שני כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה לעובדות שלה, לכל יעד שהן רוצות.
בלייקלי הובילה את העסקה בעזרת צוות של נשים בלבד, והחברות הודיעו כי בכוונתן להקים דירקטוריון על טהרת הנשים בלבד.


בלייקלי בת ה-50 הפתיעה את העובדות שלה במתנות הנדיבות, בזמן שהודיעה שמכרה את החברה תמורת 1.2 מיליארד דולר, במסגרת שותפות עם בלקסטון.

1 צפייה בגלריה
שרה בלקלי מייסדת מנכ"לית ספנקס Spanx מחטבים
שרה בלקלי מייסדת מנכ"לית ספנקס Spanx מחטבים
שרה בלקלי, מייסדת ומנכ"לית ספנקס
(צילום: גטי)

"זהו רגע גדול מאוד עבור כל אחת ואחת מכם", היא אמרה בסרטון שפורסם באינסטגרם ביום חמישי. "כדי לחגוג את הרגע הזה, הבאתי לכל אחת מכן שני כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה, לכל יעד שתרצו".
בנוסף לכרטיסים, העובדות קיבלו 10,000 דולר לבזבוזים במהלך הטיול שלהן. כמה מהעובדות אמרו שבכוונתן לנסוע לדרום אפריקה ואנטרקטיקה. עובדת אחת אמרה שהיא מתכוונת לנסוע עם החברה שלה לשוודיה, ועובדת אחרת אמרה שתיסע לירח דבש בבורה בורה.
"אני רוצה שכל עובדת תחגוג את הרגע הזה בדרך שלה, וייצור זיכרון שיישאר איתו כל חייו! נרים כוסית ל-21 שנים של קסם, ולעוד רבות שיבואו", כתבה בלייקלי בפוסט שהעלתה לאינסטגרם. בלקסטון רכשה את רוב המניות של אימפריית המחטבים, אך בלייקלי תישאר "בעלת מניות מרכזית", כך היא כתבה בפוסט נפרד ביום רביעי. האם לארבעה פתחה את החברה לפני 21 שנה.
"אני אוהבת את המותג הזה בכל ליבי, ואמשיך לאהוב אותו בכל ליבי. אישאר בעלת מניות משמעותית ואעזור לעסק לממש את הפוטנציאל הגדול שלו, ואת התשוקה הגדולה שלי – העצמת נשים".