סגור

כולם רוצים מתנות חינם: פרסומת הסופרבול שהפילה את קוינבייס

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם הציגה אתמול בלילה פרסומת עם קוד QR שהבטיח הטבה של 15 דולר. בעקבות הפרסומת האפליקציה קרסה מרוב עומס וחברות נוספות ניסו לרכב גם הן על ההצלחה

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, קוינבייס, העלתה אתמול בלילה (א') את הפרסומת הראשונה שלה בסופרבול, אשר כנראה זכתה לפופולריות יתר.
קמפיין ה"פחות דיבורים, יותר ביטקוין" של החברה הביא לקריסה זמנית של האפליקציה שלה, בעקבות הופעת הפרסומת במהלך השידור.
בפרסומת בת הדקה הוצג מסך שחור, כאשר קוד QR בצורת ריבוע נע באלכסון לאורכו ולרוחבו בזמן שהוא מחליף צבעים, בדומה ללוגו ה-DVD המקפץ והמוכר. עם סריקת הקוד, הצופה הועבר לאתר קידום המכירות של קוינבייס, שהציע בחינם ובאופן זמני ביטקוין בשווי של 15 דולר לנרשמים חדשים. ההטבה ניתנת למימוש עד ה-15 בפברואר, מה שעלול להוות בעיה בהינתן שהאפליקציה כרגע אינה עובדת, עקב העומס הרב שהביאה הפרסומת המקורית.

1 צפייה בגלריה
קוינבייס קוין בייס
קוינבייס קוין בייס
קוינבייס
(צילום: גטי אימג'ס)

לחברות הקריפטו, כולל Crypto.com ו-FTX, הייתה נוכחות גדולה במשדר הסופרבול השנה, בו השתמשו כדי לקדם אתרי המרה, מטבעות NFT ופרויקטים אחרים. חברות אחרות, כמו מטא, מיהרו ללכת בעקבות קוינבייס, ומעט אחרי הפרסומת של קוינבייס, חשבון ה-Quest של מטא הציג קוד משלו, שקישר למסיבת ה-VR של החברה בהשתתפות להקת הפו פייטרס, שהתרחשה אחרי המשחק.