סגור

מייקאובר לסוכריות M&M: הדמויות הנשיות יהיו פחות סטראוטיפיות

הסוכרייה החומה תופיע על העטיפה בנעליים שטוחות במקום נעלי העקב, והסוכרייה הירוקה תסתפק בסניקרס במקום במגפיים, ולא תעמוד עם יד על הירך. בנוסף צבעי הידיים והרגליים יתאימו יותר לצבעי הסוכריות, במקום צבע העור השזוף

סוכריות ה-M&M מקבלות מייקאובר. חברת הממתקים מארס, שבבעלותה המותג הפופולרי, הכריזה בשבוע שעבר כי הדמויות המייצגות את הצבעים השונים של הסוכריות יעברו מהפך "כדי להדגיש את החשיבות של ביטוי עצמי".
בפועל השינוי בא לידי ביטוי בכך שצבעי הידיים והרגליים של הדמויות יתאימו יותר לצבעי הסוכריות, במקום צבע העור השזוף של הגרסאות הקודמות. בנוסף לכך שתי הדמויות הנשיות ילבשו ביגוד פחות סטראוטיפי. הסוכרייה בצבע חום נוטשת את נעלי העקב לטובת נעליים שטוחות, והסוכרייה הירוקה תסתפק בסניקרס במקום מגפיים עם עקבים, ואף תוותר על העמידה המזוהה שלה של יד על הירך. לטענת החברה, המעבר לסניקרס מייצג את המגמה השלטת מאז פרוץ הקורונה.
2 צפייה בגלריה
סוכריות M_altM
סוכריות M_altM
סוכריות M&M
כמו כן הוסרו התארים מר או גברת לפני השמות של הדמויות. מהחברה נמסר כי המראה החדש הוא חלק "ממחויבות עולמית ליצור עולם שבו כולם מרגישים שייכים והחברה כוללנית יותר". הסוכריות החומה והירוקה גם יזכו למערכת יחסים ידידותית יותר ביניהן, זאת בעוד שבפרסומות קודמות הן נטו לריב אחת עם השנייה.
עם זאת ההודעה זכתה לשלל תגובות ברחבי הרשת. רוב תשומת הלב התמקדה במהפך של הסוכרייה הירוקה, עד כדי כך שהביטוי "M&M ירוקה" היה מהמדוברים ביותר בטוויטר בסוף השבוע.
הסוכרייה הירוקה המקורית התפרסמה לראשונה ב-1997 בפרסומת ששודרה בסופרבול. היא אופיינה בריסים ארוכים ושפתיים נפוחות. היא אפילו הופיעה מספר פעמים בגיליון בגדי הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" כחלק מקמפיין פרסום.
טים קלקינס, מרצה לשיווק בבית הספר לניהול קלוג של אוניברסיטת נורת'ווסטן באילינוי, אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" כי הדימוי הסקסי שהופיע בפרסומות בעבר כבר לא עובד היום. "הם נסוגים אחורה", אמר. "הם הפכו אותה לפחות מינית. משנים את הסגנון שלה". אולם רבים קראו להחזרת הסוכרייה הסקסית, כולל כתבה במגזין "רולינג סטון" תחת הכותרת: Let the Green M&M Be a Nasty Little Slut. "זה כל כך מטופש", הגיב גם תושב קליבלנד. "תחזירו לה את הנעליים שלה".