סגור

נחתמה העסקה: טראמפ מכר את המלון בוושינגטון ב-375 מיליון דולר

חוזה השכירות נמכר לחברת CGI מרצ'נט גרופ ממיאמי, שמתכוונת לבצע מיתוג מחדש למלון, הכולל 263 חדרים, ולהפוך אותו לחלק ממותג וולדורף אסטוריה של הילטון. המלון שוכן בבניין השייך לממשל הפדרלי. העסקה צפויה להכניס לארגון טראמפ 100 מיליון דולר, מתוכם 76 מיליון דולר לטראמפ עצמו

ארגון טראמפ סיכם אתמול (רביעי) את העסקה למכירת השכירות של מלון טראמפ אינטרנשיונל בוושינגטון הבירה ב-375 מיליון דולר, כך לפי דיווח באתר פורבס.
חוזה השכירות נמכר לחברת CGI מרצ'נט גרופ (CGI Merchant Group) ממיאמי, שמתכוונת לבצע מיתוג מחדש למלון, הכולל 263 חדרים, ולהפוך אותו לחלק ממותג וולדורף אסטוריה של הילטון. המלון שוכן בבניין השייך לממשל הפדרלי בסמוך לבית הלבן.
1 צפייה בגלריה
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
(צילום: AP)
"גאה להכריז על המכירה שוברת השיאים של מלון טראמפ בבירה", צייץ בטוויטר אריק טראמפ, שכיהן כמנכ"ל ארגון טראמפ. "העסקה הזו מסמלת את המחיר הגבוה ביותר למפתח שהושג אי פעם בוושינגטון הבירה, המחיר הגבוה ביותר למפתח בארצות הברית לחוזה שכירות והמכירה הגבוהה ביותר של מלון היסטורי זה למעלה מ-15 שנים".
העסקה צפויה להכניס לארגון טראמפ 100 מיליון דולר, מתוכם 76 מיליון דולר לטראמפ עצמו, זאת לאחר שהחברה תשלם את ההלוואה שעזרה לממן את השיפוץ בבניין, שלפי ההערכות עלה 200 מיליון דולר.
עם זאת, קרולין מלוני, יו"ר ועדת הקונגרס לפיקוח, האשימה את טראמפ בכך שהוא מרוויח ממכירה שנערכה ללא השקיפות הנדרשת, והודיעה כי הוועדה תמשיך לחקור את העסקה.
טראמפ זכה ב-2012 במכרז לשפץ את בניין הדואר ההיסטורי בוושינגטון ולהפוך אותו למלון טראמפ אינטרנשיונל. אולם המלון נפתח שלושה חודשים בלבד לפני שהושבע טראמפ לנשיאות, והוא הואשם בכך שהשתמש במלון לצורכי הקמפיין שלו. כמו כן במפלגה הדמוקרטית האשימו כי המלון הכניס 3.75 מיליון דולר מממשלות זרות בשלוש השנים הראשונות לכהונתו של טראמפ. מצדו של טראמפ טענו כי מדובר בסכום נמוך בהרבה.