סגור

טראמפ מכר את בית המלון השנוי במחלוקת שלו בוושינגטון תמורת 375 מיליון דולר

חברת ההשקעות CGI Merchant Group רכשה את חוזה החכירה של "הטראמפ אינטרנשיונל הוטל"; לפי ההסכם, שמו של טראמפ יוסר ואת המלון תמתג ותנהל קבוצת וולדורף אסטוריה. המכירה מגיעה בזמן שוועדות בית הנבחרים עורכות שימועים לגבי ניגודי עניינים אפשריים שקשורים לנשיא לשעבר, בין היתר גם בנושא אירוח נציגי ממשלות זרות בבית המלון

חברת המלונות של משפחת טראמפ הגיעה להסכם למכירת המלון הנוצץ שלה בוושינגטון די. סי. תמורת 375 מיליון דולר - כך לפי מקורות שמכירים את הנושא.
חברת ההשקעות CGI Merchant Group, שבסיסה במיאמי, רכשה את חוזה החכירה של "הטראמפ אינטרנשיונל הוטל", שממוקם בשדרות פנסילווניה, במרחק קצר מהבית הלבן.
CGI מתכוונת להסיר את השם טראמפ מהמלון, והגיעה להסכם עם חברת הילטון למיתוג וניהול הנכס על ידי קבוצת וולדורף אסטוריה שבבעלות הילטון.
2 צפייה בגלריה
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל
(צילום: AP)
המלון נמצא כיום בידי הממשלה הפדרלית, ועם הארכות חוזה החכירה אמור להימשך קרוב למאה שנה. המלון ממוקם במשרד הדואר הישן, ומכיל כמה מחדרי ההארחה הגדולים בבירה האמריקאית.
המכירה, שעל פי המקורות צפויה להיסגר ברבעון הראשון, מגיעה בזמן שוועדות בית הנבחרים חוקרות ועורכות שימועים לגבי ניגודי עניינים אפשריים שקשורים לנשיא לשעבר, דונלד טראמפ.
2 צפייה בגלריה
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל וושינגטון
מלון טראמפ אינטרנשיונל
(צילום: AP)
מהטראמפ אורגניזיישן נמסר שהמלון לא הוצע בעבר לגופים זרים, וכי בכוונתם להעביר למשרד האוצר כספים ששילמו לארגון נציגי ממשלות זרות שהתארחו בו.