סגור

אלון מאסק הביא לעולם "תאומים סודיים" עם בכירה בחברה שלו; מספר ילדיו הכולל כעת - תשעה

לבעלי טסלה יש כעת 9 ילדים סך הכל. מסמכים שהוגשו לבית המשפט בארה"ב חושפים, כי הילדים שהביא עם שיבון זיליס, בכירה בחברת הבינה המלאכותית שלו, ניורולינק, נולדו שבועיים לפני הפרידה הרשמית מהזמרת גריימס

מסמכים חדשים שהוגשו לבית המשפט בארה"ב חושפים כי לאלון מאסק נולדו שני ילדים בשנה שעברה. האמא של התאומים היא שיבון זיליס, בכירה בחברה הבינה המלאכותית שלו, ניורלינק. פירוש הדבר כי למאסק, האדם העשיר בעולם, יש 9 ילדים – ביניהם 5 מאשתו הראשונה, ג'סטין מאסק, ושניים עם הזמרת גריימס.
באתר אינסיידר פרסמו את המסמכים לפיהם מאסק וזיליס הגישו בקשה לשנות את שמות התאומים כדי "שיכללו את שם המשפחה השל אביהם וששם המשפחה של האם יהפוך לשם אמצעי". הבקשה הוגשה בבית המשפט באוסטין, טקסס שם נולדו התינוקות ואושרה על ידי השופט. לפי הדיווח, זיליס ילדה בנובמבר 2021, שבועות לפני שמאסק וגריימס נפרדו באופן רשמי.
זיליס (36), נולדה בקנדה ולמדה כלכלה ופילוסופיה באוניברסיטת ייל. היא עבדה ב-IBM ובקרן הון סיכון בלומברג בטא. היא נחשבת לכוכב עולה בעולם הבינה המלאכותית ואף דורגה ברשימת 30 האנשים המבטיחים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס ורשימת 35 מתחת ל-35 של לינקדאין.
לפי חשבון הלינקדאין שלה, זיליס עובדת כמנהלת התפעול והפרויקטים המיוחדים בניורלינק, חברת הנוירו – טכנולוגיה של מאסק. היא החלה לעבוד בחברה במאי 2017.

1 צפייה בגלריה
אלון מאסק ו שיבון זיליס אם התאומים שלהם
אלון מאסק ו שיבון זיליס אם התאומים שלהם
אלון מאסק ושיבון זיליס, אם התאומים שלהם
(צילום: גטי )

מלבד ניורלינק מאסק עומד בראש מספר חברות, ביניהן יצרנית המכוניות החשמליות טסלה, חברת חקר החלל ספייס X וחברת בניית התעלות בורינג קומפני. לאחרונה הגיש הצעה לרכישת טוויטר ב-44 מיליארד דולר, אולם הוא עצר את התהליך בטענה לחששות סביב מספר החשבונות המזוייפים בפלטפורמה. לפי הדיווח, שמה של זיליס עלה כמועמדת לניהול החברה אם העסקה אכן תצא לפועל.
מאסק הביע בעבר את דעתו על חשיבות הגדלת שיעור הילודה, וטען ש"הציוויליזציה תקרוס" אם אנשים לא יעשו יותר ילדים. "כלומר, אני עושה את החלק שלי חחח", צייץ לאחרונה בטוויטר בנוגע לשיעור הילודה היורד בארה"ב.
נושא הילדים של מאסק עלה לאחרונה לכותרות כשנחשף כי באפריל הגישה ביתו בקשה להכיר בשמה החדש לאחר שעברה שינוי מגדר וניתקה קשרים עם מאסק.