סגור

עובדי בנק סטנדרד צ'רטרד ישתמשו במשרדים השיתופיים של IWG

לפי ההסכם, 95 אלף עובדי הבנק הבריטי יקבלו גישה ל-3,300 משרדיה של החברה ברחבי העולם; בתוך כך, סקר חדש מגלה כי רוב המעסיקים בניו יורק מתכננים להמשיך ולהחזיק במשרדיהם במנהטן, למרות שאימצו מודל עבודה היברידי

חברת המשרדים השיתופיים הגדולה בעולם, IWG, ממנפת את הפופולריות של מודל העבודה ההיברידי ודיווחה החודש על ביקושים חסרי תקדים לחבילות עבודה גמישות.
ספקית חללי העבודה חתמה על הסכם עם בנק סטנדרד צ'רטרד שבסיסו בלונדון, שיאפשר ל־95 אלף עובדי הבנק גישה ל־3,300 משרדים גלובליים של IWG. אלה עשויים להיות קרובים יותר לבתיהם מאשר המשרדים של הבנק.
שני שלישים מהמשרדים של IWG, לשעבר Regus, ממוקמים בפרברים ובערים קטנות, ושליש בערים גדולות.
באפריל האחרון, החברה חתמה על הסכם עם ממשלת בריטניה, שיאפשר לעובדי ציבור להשתמש במשרדים פרטיים בבניינים של IWG בעשר ערים בממלכה.
בה בעת, לפי IWG, סגרי הקורונה והווריאנטים החדשים צפויים להפיל השנה את הרווחים אל מתחת לרמות של 2020. החברה דיווחה על הפסד של 620 מיליון ליש"ט עבור 2020, אז נפגעה מתקנות הריחוק החברתי והעבודה מהבית. לפי התחזיות, ההקלות בסגרים והביקושים הערים למשרדיה, יאפשרו לה לשפר את הרווחיות ואת תזרים המזומנים החל ב־2022.
בתוך כך, סקר של CoreNetGlobal NYC שפורסם השבוע, גילה כי רוב המעסיקים בניו יורק מתכננים להמשיך ולהחזיק במשרדיהם במנהטן, למרות שאימצו מודל עבודה היברידי. הסקר, שבדק בקרב 60 חברות המחזיקות במשרדים גדולים בעיר את תוכניותיהן לאחר המגפה, גילה כי 74% מהמשיבים צופים שרוב כוח האדם ישוב למשרדים בסתיו.
רוב המשיבים ציינו כי יפעלו לפי המודל ההיברידי, אך אין זה ברור בשלב זה כמה זמן יבלו העובדים במשרדים.
חלק גדול מהחברות, 43%, ציינו כי טרם קיבלו החלטה לגבי היקף העבודה במשרדים, בעוד 29% השיבו כי יעבדו במשרדים בין יום אחד לשלושה בשבוע. רק 7% תכננו לעבור למתכונת של עבודה מלאה מהבית. "כוח עבודה היברידי זה הנורמלי החדש עבור תאגידים", ציין טומי או'הלורן, נשיא חברת הסקרים. "חברות מאמצות את העמדה הזו, וההחלטה הזו תשמור אותם מוכנים לעתיד".