סגור
ראובן שליסל יבואן בעלים ו מנכל שותף ב חברת ליימן שליסל
ראובן שליסל יבואן בעלים ומנכ"ל שותף בליימן שליסל (צילום: דנה קופל)

החטיפים והממתקים מתייקרים: ליימן שליסל מעלה מחירים ב-10%

יומיים אחרי אסם, ליימן שליסל מצטרפת לגל ההתייקרויות ומעלה את מחירי הסוכריות והמסטיקים של מנטוס, וופלים של לואקר, חטיפי סניידרס, פופקורן הוט פופ, פיצוחי קליית גת וממתקי טופיפי. גם בשנה שעברה העלתה החברה מחירים בשיעור של כ-7%

יומיים אחרי אסם, ליימן שליסל מצטרפת לגל ההתייקרויות ונערכת להעלות את מחירי מוצריה ובהם סוכריות ומסטיקים של מנטוס, וופלים של לואקר, חטיפי סניידרס, פופקורן הוט פופ, פיצוחי קליית גת, ממתקי טופיפי ועוד. גם בשנה שעברה העלתה ליימן שליסל מחירים בשיעור של כ-7%, תחת הנימוק של היחלשות השקל ביחס ליורו ולדולר.
ליימן שליסל, מצטרפת לחלק ניכר מחברות המזון, שהודיעו לאחרונה על העלאת מחירים, ובהן המחלבות: תנובה, שטראוס, טרה וגד, שהעלו מחירי מוצרי החלב בשיעור של כ-4.5%, חברות המשקאות קוקה קולה ישראל וטמפו שהעלו את מחירי המשקאות הקלים, הבירה והמשקאות החריפים בשיעור של עד 9%, חברות הגלידה: נסטלה, גלידות שטראוס של יוניליוור וגלידות פלדמן, חברות הבשר ובהן מאמא עוף וטירת צבי של תנובה, זוגלובק ומעדני יחיעם.
עוד העלו חברת הנקל סול ודיפלומט וכן תנובה שהעלתה גם את מחירי מוצרי המאפה של מעדנות והירקות של סנפרוסט. זאת לאחר פעימה קודמת בפברואר החולף, בה העלו מחירים אסם, שטראוס, סוגת, ויסוצקי ועוד. כאמור, בחמישי החולף העלתה אסם מחירים בפעם השנייה השנה, בשיעור של עד 7%, בקטגוריות הקפה, המאפה, החטיפים ומוצרי מזון ובהם פתיתים.