סגור
מדפים עם מוצרי אסם חטיפים ברשתות השיווק
חטיפים של אסם. במבה, אפרופו ובייגלה יתייקרו ב-4.5% (צילום: יאיר שגיא)

מפתיתים ועד חטיפים: אסם שוב מעלה מחירים - בעד 7%

ארבעה חודשים אחרי שהעלתה מחירי חלק ממוצריה, אסם מייקרת מוצרים נוספים, ביניהם מוצרי המאפה כמו פתיבר ועוגת הבית, חטיפים, קפה טסטר צ'ויס, תרכיזי מיצים של ויטמינצ'יק, מנה חמה ופתיתים - החל מעוד חודש. הנימוק: התייקרות חומרי הגלם ועלויות הייצור

חודשים אחדים אחרי שהעלתה מחירי חלק ממוצריה, אסם שוב מעלה מחירים: החברה תעלה את מחירי מוצרי המאפה ובהם פתיבר ועוגת הבית ב-5.9%, חטיפים ובהם במבה, אפרופו ובייגלה ב-4.5%, קפה טסטר צ׳ויס ב-6%, תרכיזי מיצים תחת מותג ויטמינצ'יק ב-6%, תבשילים מוכנים כמו מנה חמה ב-5% ובשיעור זהה את הפתיתים.
החברה נימקה את ההעלאה בהמשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה. בחברה ציינו כי מדובר במוצרים שמחירם לא הועלה בשנה האחרונה, וכי העלאת המחיר שתיכנס לתוקף בעוד כחודש מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות.
העלאת המחירים יוצאת לדרך כשלושה חודשים וחצי אחרי שאסם הודיעה על העלאת מחירים בשיעור של עד 9% על חלק ניכר ממוצריה ובהם: סלטי צבר, טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד. החברה סירבה לבקשתו של שר הכלכלה ניר ברקת להקפיא את אותה התייקרות, ובעקבות כך הוכנסה על ידו ל"רשימה השחורה" של הספקים, אותה יצר כצעד של ביוש רגולטורי.