סגור

קניון כפר סבא הירוקה של רמי שבירו העלה את דמי הניהול ב־13%

ל”כלכליסט” נודע כי הקניון הודיע לבעלי החנויות כי דמי הניהול בקניון עלו מ־64 שקל ל־72.5 שקל למ”ר בחודש. מדובר בסכום חריג של דמי ניהול, בהתחשב בכך שמדובר בקניון פתוח

היה משבר? קניון כפר סבא הירוקה, בבעלות חברת הנדל”ן של רמי שבירו, העלה את דמי הניהול לשוכרים ב־13%.
ל”כלכליסט” נודע כי הקניון הודיע לבעלי החנויות כי דמי הניהול בקניון עלו מ־64 שקל ל־72.5 שקל למ”ר בחודש.


במכתב ששלחה הנהלת הקניון ועליו חתום אלירן דן, מנכ”ל נכסים חברות שבירו, כתבה החברה כי “במהלך חמש שנים מאז העלאת דמי הניהול האחרונה, התייקרו הוצאות חברות הניהול משמעותית והחברה מימנה את מרבית הגרעונות השנתיים האלו למרות שהיה ביכולתה, על פי הסכמי השכירות, לדרוש מכם בסוף כל שנה קלנדרית לכסות את הגרעון השנתי כפי שמקובל בחברות הנדל”ן המניב המובילות”.
במרבית מרכזי המסחר מקבלים שוכרי העוגן הקלות בשכר הדירה ובדמי הניהול מה שגורם לכך שהשוכרים הקטנים הם אלה שמממנים את ה”גרעונות” של חברות הניהול.

1 צפייה בגלריה
קניון כפר סבא הירוקה רמי שבירו
קניון כפר סבא הירוקה רמי שבירו
קניון כפר סבא הירוקה של רמי שבירו
(טל ניסים)

ככל הידוע קניון כפר סבא הירוקה הוא הקניון היחיד שדרש משוכרים העלאה של דמי הניהול לעת עתה. מדובר בסכום חריג של דמי ניהול, בהתחשב בכך שמדובר בקניון פתוח ודמי הניהול גבוהים אף מהנדרש בחלק מהקניונים הסגורים, בהם יש גם הוצאות תפעול של מיזוג וחשמל.
לרוב, דמי הניהול במתחמים שכונתיים עומדים על 35–45 שקל למ”ר בממוצע, ובקניונים סגורים בין 80 ל־90 שקל למ”ר. במתחמים פתוחים גדולים דמי הניהול נעים על כ־20 שקל למ”ר.