סגור
קטה גרופ רכשה קרקע בהרצליה ב-111.5 מלשח מכינוס נכסים תבנה 77 יחד
קטה גרופ רכשה קרקע בהרצליה ב-111.5 מליון שקל

כמה עלתה קרקע בהרצליה מכונס הנכסים? יותר ממה שאתם חושבים

במסגרת הליך פירוק שיתוף בו זכתה, חברת "קטה גרופ" רכשה קרקע בשכונת גליל ים שבהרצליה בעבור 111.5 מיליון שקל. החברה מתכננת לבנות 77 יח"ד בשני בניינים בני 10 קומות כל אחד, ולצידם 600 מ"ר של שטחים מסחריים. כל הפרטים

במסגרת הליך התמחרות של כינוס נכסים, חברת "קטה גרופ" קנתה בשבוע שעבר קרקע בשכונת גליל ים שבהרצליה תמורת 111.5 מיליון שקל. בקרקע ישנם 62 בעלי זכויות שונים - כל אחד מהם החזיק בחלקים אחרים במגרש - והמכירה נעשתה כחלק מהליך פירוק-שיתוף במקרקעין. לפרויקט יש תב"ע תקפה, ובחברה שואפים לקבל היתר בנייה כבר במהלך 2024.
בשטח שרכשה מתכננת החברה להקים 77 יח"ד, שיתפרשו על פני שני בניינים בני 10 קומות כל אחד. הדירות ייבנו מעל קומת קרקע עם שטחי מסחר של כ-600 מ"ר. מדובר בפרויקט השני של קטה גרופ בגליל ים, כאשר בראשון, העונה לשם "KATA ICON", מוקמות 98 יחידות דיור על פני שני ביניינים בני 13 קומות כל אחד. שכונת גליל ים המבוקשת בהרצליה הוקמה על הקרקעות החקלאיות של קיבוץ גליל ים, בסמוך לנתיבי איילון ולקניון שבעת הכוכבים. בשכונה צפויות להיבנות כ-4,000 יח"ד בבנייה רוויה, מרביתן בבניינים בני 8-10 קומות. רק בשבוע שעבר זכתה חברת "פסגת נעם", שבבעלותו של היזם ינון שפרן, במכרז של רמ"י בשכונה תמורת 119 מיליון ש"ח. החברה מתכננת לבנות 20,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר.
"המגרש שרכשנו נמצא בחלקת הקרקע האחרונה המיועדת לבנייה", אמר גיל קטה, המנכ"ל והבעלים של חברת "קטה גרופ". "השכונה טרם סיימה לממש את הפוטנציאל שלה, וככל שתתפתח - יעלו המחירים. בפרויקט ICON שאנחנו מקימים בשכונה מכרנו 40 דירות בחודש אחד - כשעיקר ההתעניינות היא מצידם של תושבי צפון ת"א. הפרויקטים שלנו ישמרו על ייחודיות השכונה, ויבטיחו שתושביה ימשיכו להנות מנופים פתוחים ואזורים ירוקים".

נכתב על ידי מרכז הנדל"ן