סגור

גב ים השכירה בניין בהרצליה פיתוח - שלושה חודשים אחרי שרכשה אותו

לכלכליסט נודע כי גב־ים השכירה את הבניין בהרצליה פיתוח לחברת מתחמי העבודה מיקסר: לעשר שנים ב־55 מיליון שקל

גב־ים השכירה את הבניין בהרצליה פיתוח, שלושה חודשים לאחר שרכשה אותו, לחברת מתחמי העבודה מיקסר, כך נודע ל”כלכליסט”. הנכס, שכיום הוא חלק מפארק גב־ים הרצליה צפון, הושכר לתקופה של עשר שנים, בדמי שכירות חודשיים של כ־90 שקל למ"ר ו־55 מיליון שקל לכל התקופה. העסקה משקפת לבניין תשואה של כ־7%. כמו כן ההסכם כולל שתי אופציות להארכתו בחמש שנים כל אחת, בתוספת של 7% בדמי השכירות בכל אחת מהן.
בניין המשרדים ממוקם ברחוב המדע 14, בצמוד לפארק גב־ים הרצליה צפון. הוא משתרע על שטח בנוי של 3,600 מ"ר על מגרש בשטח 1.1 דונם, וכולל פוטנציאל לזכויות בנייה נוספות בהיקף של 3,000 מ"ר, גם הן בייעוד של משרדים. את זכויות הבנייה הנוספות של הבניין בכוונת החברה לנייד לבנייני המשרדים שבבעלותה בפארק גב־ים.
1 צפייה בגלריה
בניין גב ים בהרצליה פיתוח
בניין גב ים בהרצליה פיתוח
בניין גב ים בהרצליה פיתוח
(יחצ)
גב־ים מחזיקה כיום כ־300 אלף מ"ר של מתחמי הייטק ומשרדים בהרצליה, בשלושה מתחמים הנמצאים בתפוסה מלאה. עם השוכרות של החברה נמנות אפל, מייקרוסופט, Dell-EMC, GM, פייזר ומדטרוניק.
יריב בר־דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב־ים: "בשנים האחרונות מרחיבה גב־ים את האחיזה בערים החזקות, המהוות מקום מושבן של חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות והישראליות המובילות".