סגור
פרוייקטים של בנייה חדשה ב צפון תל אביב
פרוייקטים של בנייה חדשה בצפון תל אביב (צילום: ענר גרין)

אביב ייזום רכשה מגרש בתל אביב מלני רקאנטי ב-170 מיליון שקל

המגרש בשטח של 3.7 דונם נמצא בשיכון דן בתל אביב, ומקודמת בו תכנית לבניית כ-120 יחידות דיור בשני בניינים בני 9 קומות. התוכנית כיום מאפשרת לבנות בשטח רק 36 דירות, אך טרם מכירת המגרש רקאנטי קידם תוכנית משביחה, שצפויה לצאת לפועל ב-4 השנים הקרובות

אביב ייזום שבבעלות מליסרון וקבוצת אביב רכשה מאיש העסקים לני רקאנטי 3.7 דונם בשיכון דן בתל אביב בתמורה ל-170 מיליון שקל. על המגרש מקודמת תכנית לבניית כ-120 יחידות דיור בשני בניינים בני 9 קומות.
תוכנית בניין עיר התקפה כיום מאפשרת לבנות רק 36 דירות, אך טרם מכירת המגרש רקאנטי קידם תוכנית משביחה המבוססת על תוכנית המתאר של תל אביב תא/5000. בסוף יולי השנה הוועדה המקומית של תל אביב אישרה להפקדה את התוכנית החדשה, בשבועות הקרובים מסמכי התוכנית יופקדו בפועל ואחרי זה צפוי הליך התנגדויות ובסופו התוכנית תקבל תוקף.
עם אישורה של התוכנית אביב ייזום תצטרך לשלם היטל השבחה בשיעור של 50% מההפרש בין שוויו המוערך של המגרש לפני אישור התוכנית ואחריה.
דפנה הרלב מבעלי קבוצת אביב מעריכה בשיחה עם כלכליסט כי הליכי התכנון יושלמו תוך 4 שנים ותחל הבנייה.
השותפות בין קבוצת אביב למליסרון שבשליטת עופר השקעות ועסקה עד עתה בקניונים ומשרדים, נולדה ביולי השנה לאחר שמליסרון, קנתה 50% מחברת אביב ייזום. החברה המשותפת, מתמקדת בייזום ובניית פרויקטים של דירות למכירה וכן בבנייה לצורך השכרה לטווח ארוך. קבוצת אביב, בשליטת דורון אביב ודפנה הרלב נוסדה ב-1963 על ידי משה אביב ז"ל.