סגור

בלעדי
ליאורה עופר רוצה לרכוב על גל עליות המחירים בנדל"ן

ל"כלכליסט" נודע כי מליסרון, שבשליטת ליאורה עופר, חותמת בימים אלה על עסקה לרכישת כמחצית מעסקי הבנייה למגורים של קבוצת אביב

חברת מליסרון שבשליטת ליאורה עופר עומדת להיכנס רשמית לתחום המגורים. ל"כלכליסט" נודע כי מליסרון חותמת בימים אלה על עסקה לרכישת כמחצית מעסקי הבנייה למגורים של קבוצת אביב.
קבוצת אביב נשלטת בידי דורון אביב ואחותו דפנה הרלב והוקמה על ידי אביהם משה אביב. באוגוסט פרסמה תשקיף להנפקת החברה, מה שלא קרה עד היום. האחים ביקשו להנפיק את החברה לפי שווי של כמיליארד שקל ולגייס כ־ 200 מיליון שקל אך העסקה עם מליסרון תתבצע, ככל הנראה, לפי שווי נמוך יותר של 900-800 מיליון שקל. אביב נדל"ן פועלת באמצעות שתי חברות־בנות העוסקות בייזום למגורים ובנדל"ן מניב. מליסרון צפויה להיכנס לפעילות הייזום למגורים.
1 צפייה בגלריה
ליאורה עופר על רקע בנייה
ליאורה עופר על רקע בנייה
ליאורה עופר על רקע בניין בבנייה
(צילומים: אוראל כהן, עמית שעל)

אביב נדל"ן היא חברה מהוותיקות בארץ, הוקמה ב־1963 ובנתה אלפי יחידות דיור בישראל ומגדלים, בהם מגדל שער העיר בר"ג, סי אנד סאן ואביב בגימל. בתשקיף החברה צוין כי החברה פועלת בתקופה זו להקמת 1,500 יח"ד, מהן 500 בהקמה.
מליסרון פועלת בתחום הנדל"ן המניב ויחד עם עזריאלי מהווה את אחת משתי חברות הקניונים הגדולות בארץ. החברה נסחרת לפי שווי 11.4 מיליארד שקל.