סגור
רוד סטיוארט מוכר אחוזה בוורלי הילס
האחוזה של רוד סטיוארט. "חזרה למקסימליזם" (צילום: Ryan Lahiff berto Ricciuti/Redferns/Getty)

יש גם פסנתר כנף: רוד סטיוארט מוכר את הבית בלוס אנג'לס ב-70 מיליון דולר

ביתו של המוזיקאי הבריטי בנוי בסגנון אירופי ומשתרע על פני כ-3,000 מ"ר. הוא כולל בריכה ומגרש כדורגל, שכן סטוארט ידוע כחובב מושבע של המשחק. הבית הראשי הצבוע צהוב מכיל תשעה חדרי שינה

המוזיקאי הבריטי רוד סטיוארט העמיד למכירה את ביתו בלוס אנג'לס עם תג מחיר של 70 מיליון דולר.
הבית הבנוי בסגנון אירופי נמצא בקהילה סגורה בצפון בברלי הילס, ומשתרע על פני כ-3,000 מ"ר. הוא כולל בריכה ומגרש כדורגל, שכן סטוארט ידוע כחובב כדורגל מושבע. הבית הראשי הצבוע צהוב מכיל תשעה חדרי שינה.
כביש גישה ארוך מוביל לכיכר עם מזרקה בסגנון קלאסי, ומשם לחדר כניסה גדול עם רצפות שיש, עמודים קורינתיים ומראות מעוטרות. בתמונות שפורסמו נראה הבית מלא בחפצי אמנות כמו פסלים וציורים, שעל פי הסוכנות המנהלת את המכירה אינם כלולים בעסקה. הבית מכיל מספר חדרי בידור, כמו הסלון הראשי בכולל בר, אח ודלתות צרפתיות המובילות למרפסת סגורה המשקיפה על הגנים המטופחים, וכן במה שעליה פסנתר כנף.
בנוסף בבית ספריה מחופת עץ עם כיסאות עם הדפסי בעלי חיים, ריפוד כבד ונברשת, וכן חדר אוכל רשמי שיכול לאכלס עד 20 סועדים. בחדר השינה הראשי יש חדר ישיבה גדול, אח וגישה לטרסה שמשקיפה על הבריכה, וארונות גדולים שמכילים את אוסף הנעליים הגדול של סטיוארט. האחוזה כוללת גם בית אורחים בן שלוש קומות, ושני חדרי כושר. הסוכנת האחראית על המכירה אמרה שמדובר בבית יוצא דופן עבור לוס אנג'לס, מבחינת הסגנון ורמת הפרטים שבו. היא אמרה שהיא מקווה שהוא ימשוך קונים שמחפשים "חזרה למקסימליזם" ומשהו "שנראה אחר ומתבלט".
התקופה האחרונה ראתה מספר עסקאות מכירה גדולות של נדל"ן באזור צפון בברלי הילס, כולל ביתו של השחקן מארק וולברג שמכר את ביתו בבברלי פארק תמורת 55 מיליון דולר – ירידה מ-87.5 מיליון אותם ביקש באפריל 2022. סטיוארט בן ה-78 נולד בלונדון, ונשוי לדוגמנית פני לנקסטר. הוא מוכר בזכות להיטים כמו Do You Think I'm Sexy? ו-Hot Legs. ברשותו בית נוסף בפאלם ביץ'.