סגור
ג'ף בזוס 3 בתים ב אינדיאן קריק מיאמי פלורידה
ג'ף בזוס על רקע אינדיאן קריק, מיאמי פלורידה. לפחות לא ישלם מס על רווחי הון (צילום: Karwai Tang/ Getty ; Jeffrey Greenberg /Getty)

פעם שלישית גלידה: ג'ף בזוס קנה עוד בית במיאמי

מייסד אמזון שילם 90 מיליון דולר עבור בית עם שישה חדרי שינה באינדיאן קריק ,המכונה "בונקר המיליארדרים" במיאמי. הוא מתכוון ככל הנראה לגור בנכס בזמן שמתבצעות עבודות ההריסה והבנייה מחדש בשני הבתים הקודמים שקנה במקום, במחירים של 68 מיליון דולר ו-79 מיליון דולר

ג'ף בזוס ממשיך להשתקע במיאמי ורכש לאחרונה בית שלישי בעיר. בבלומברג דיווחו כי מייסד אמזון שילם 90 מיליון דולר עבור הבית באי אינדיאן קריק, שכבר זכה לכינוי "בונקר המיליארדרים". לאי האקסקלוסיבי יש ראש עיר וכוח משטרה משל עצמו, זאת על אף שמתגוררים בו פחות ממאה תושבים, ביניהם איוונקה טראמפ וטום בריידי. הגישה אליו היא דרך גשר סגור.
לפי הדיווח, בזוס מתכוון להתגורר בנכס הכולל 6 חדרי שינה בזמן שמתבצעות עבודות ההריסה והבנייה מחדש של שני הבתים הקודמים שרכש באי. הבית נמכר בפעם האחרונה ב-1998 ב-2.5 מיליון דולר.
בזוס עבר למיאמי מסיאטל לפני מספר חודשים, בטענה שהוא רוצה להיות קרוב יותר להוריו ולמטה של חברת החלל שלו בלו אוריג'ן. באוגוסט הוא שילם 68 מיליון דולר עבור בית באי, ומספר חודשים לאחר מכן רכש בית נוסף, הכולל 7 חדרי שינה ב-79 מיליון דולר. הבית הראשון מכיל שטח בנוי בגודל 860 מ"ר, עם שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה, וניצב על חלקה בגודל יותר מ-11 דונם.
ההערכה היא כי בזוס נמשך לפלורידה גם בשל העובדה שלא משלמים במדינה מס על רווחי הון. בפברואר מכר 50 מיליון מניות של אמזון בשווי של 8.5 מיליארד דולר.
בזוס הוא האדם השלישי העשיר בעולם, כך לפי הדירוג של מגזין פורבס, עם הון של 194 מיליארד דולר. בבעלותו מספר נכסים, ביניהם שני בתים סמוכים בבוורלי הילס, חווה בטקסס ויאכטה בשווי 500 מיליון דולר בשם קורו. גם הבית הקודם שלו בסיאטל היה מורכב משני בתים סמוכים, כך שהיה מקום גם לצוות האבטחה שלו.