סגור

בלעדי
יגאל ואלומה גינדי רכשו את אחוזת פלאטו שרון בסביון ב-34 מיליון שקל

הבית משתרע על 3 מפלסים וכולל גם קומת מרתף ענקית. בימי הזוהר שלו היו בסלון העתקים של עשרות יצירות אמנות מפורסמות וגם יצירות מקור, פסנתר כנף ואקווריום גדול. פלאטו שרון ז"ל ניסה למכור את הבית במשך שנים רבות, ללא הצלחה

איש העסקים יגאל גינדי ורעייתו אלומה הם הרוכשים של אחוזת שמואל פלאטו שרון ברחוב מגל 23 בסביון. השניים ישלמו ליורשיו של פלאטו שרון סכום של 34 מיליון שקל. ע"פ נסח הטאבו, שטחה של חטיבת הקרקע המדוברת הוא 4,984 מ"ר, שטח הבית הקיים הוא 1,400 מ"ר ואין במגרש עוד זכויות בנייה.


אחוזת פלאטו שרון נבנתה במקור ע"י שמואל ונג, יהודי אמריקאי עשיר. אדריכל המבנה היה מוטי בן חורין, שאחראי לתכנון בית אסיה ברחוב וייצמן, מגדל דיזינגוף (דיזינגוף סנטר) ומצודת זאב ברחוב קינג ג'ורג'. הבית נקנה ב-1975 ע"י שמואל פלאטו שרון, איש עסקים שעלה מצרפת.
הבית משתרע על 3 מפלסים וכולל גם קומת מרתף ענקית. בימי הזוהר שלו היו בסלון העתקים של עשרות יצירות אמנות מפורסמות וגם יצירות מקור, פסנתר כנף ואקווריום גדול. מהמרפסת הענקית היה ניתן להשקיף אל הבריכה ומגרש הטניס ושטח מגונן עצום. יש לציין כי פלאטו שרון ז"ל, שעזב את הבית וגר בפנהאוז בת"א, ניסה למכור את הבית במשך שנים רבות, ללא הצלחה.
1 צפייה בגלריה
אחוזת פלאטו שרון בסביון
אחוזת פלאטו שרון בסביון
אחוזת פלאטו שרון בסביון
(צילום: עמית שעל)
האחים אברהם, יגאל ומשה גינדי התחילו את פעילותם בשוק הבנייה הישראלי, בעיקר בראשל"צ, בשנות ה-70 של המאה הקודמת. בשלב מסויים התפצלו לשתי חברות מתחרות - א. גינדי, ומ.י גינדי. בתחילת שנות ה-90 הם הקימו את "קניון הזהב" בראשון לציון ואת "קניון אמריקן סיטי" ברחובות, היו שותפים בבנייה למגורים במזרח אירופה ובפרוייקט גינדי TLV בת"א. יגאל ואלומה גינדי הם הוריהם של ליטל, אבי, גבי, רועי ומנחם, בעלי ומנהלי גינדי החזקות.