סגור

דסק"ש השלימה החלפת אג"ח עם ביקושים פי 3 מההיצע

דסק"ש החליפה חלק מאגרות החוב שלה בסדרה חדשה, וזכתה לביקושים של 1.5 מיליארד שקל; המנכ"ל דורון כהן: "שמחים על האמון שיאפשר לנו לפרוש את הפרעונות על פני תקופה ארוכה יותר"

חברת דסק"ש השלימה ביום חמישי האחרון הנפקה לציבור של סדרת אג"ח חדשה שקלית בהיקף של 500 מיליון שקל. הסדרה היא במח"מ של חמש שנים ונושאת ריבית בשיעור של 3.4%. ההנפקה זכתה לביקושים של פי שלושה מההיצע.
ההנפקה התבצעה בהצעת רכש חליפין חלקית, במסגרתה החברה פנתה לכלל מחזיקי אגרות החוב, בסדרות ו' ו-י', והציעה לרכוש בכל סדרה אג"ח בהיקף שבין 50 מיליון שקל ל-330 מיליון שקל. זאת בתמורה להנפקה של אגרת חוב מסדרה י"א החדשה).
1 צפייה בגלריה
דורון כהן
דורון כהן
דורון כהן, מנכ"ל דסק"ש
(צילום: עמית שעל)
הביקושים הסתכמו בכ-394 מיליון שקל ממחזיקי סדרה ו' וכ-1.2 מיליארד שקל ממחזיקי סדרה י'. היקף הסדרה החדשה לטובת ההנפקה נקבע מראש על סך של עד 500 מיליון שקל.
דסק"ש החליטה החליטה להיענות להזמנות להחלפה של כ-161 מיליון שקל מסדרה ו' ביחס החלפה של 1.415 ול-253 מיליון שקל שקל מסדרה י' ביחס החלפה של 1.069. בהתאם לתוצאות הצעת רכש החליפין, תנפיק החברה 500 מיליון ש"ח לסדרה י"א החדשה. אגרות החוב דורגו ברמת BBB על ידי סוכנות הדירוג מעלות.
מנכ"ל דסק"ש דורון כהן מסר: "אנו שמחים על הביקוש הגדול והאמון לו זכינו מהשוק. ביקשנו להחליף את האג"ח כדי לפרוש את הפירעונות על פני תקופה ארוכה ובכך לשפר את הניהול הפיננסי שלנו תוך הארכת המח"מ, חיסכון בעלויות מימון ושיפור בתזרים המזומנים שיאפשר לנו להמשיך באסטרטגיית המיקוד העסקי".
את ההנפקה ליוו אפסילון חיתום והנפקות, פועלים אי.בי.אי חיתום והנפקות, ווליו בייס, ולידר שוקי הון. עורכי הדין של ההנפקה היו משרד עורכי הדין גרוס ושות' ורואי החשבון היו ממשרד רואי החשבון קסלמן וקסלמן.