סגור

הביטקוין ניפץ עוד שיא - טיפס מעל 68 אלף דולר

המטבע הדיגיטלי רשם הבוקר שיא חדש, אך כעת הוא נסחר ברמה נמוכה יותר, של 66 אלף דולר; שוק המטבעות הקריפטוגרפיים כולו מגיע לשווי של כמעט 3 טריליון דולר - מתוכם טריליון דולר נוספו בתוך כחודש בלבד



הביטקוין, המטבע הווירטואלי הפופולרי ביותר, חצה הבוקר לראשונה את הרף של 68 אלף דולר. מאוחר יותר ירד המטבע משיא זה, וכעת הוא נסחר סביב רמה של 66 אלף דולר.
שבירת השיאים נרשמת כחלק ממגמה רחבה - שוק הקריפטו רושם עליות מאז תחילת אוקטובר, והוסיף לערכו קרוב לטריליון דולר בתוך חודש בלבד. כעת מגיע השווי של שוק המטבעות הקריפטוגרפיים כולו לכמעט 3 טריליון דולר.
האת'ריום, מטבע הקריפטו השני בהיקפו, נסחר הבוקר לראשונה בשווי הגבוה מ-4,800 דולר, אך לאחר מכן איבד מעט מערכו וכעת הוא נסחר סביב 4,755 דולר.
ברקע: דיווחים כי רשת האת'ריום שרפה יותר מטבעות משהנפיקה במשך לפחות שבוע, אחרי שעדכון ברשת הוביל לאפשרות לשרוף חלק גדול מהעמלות בעסקאות, במקום לשלוח אותן לכורי המטבע. משמעותה של שריפת את'ריום היא מחיקה סופית של מטבעות מהמחזור.
קרן הסל עוקבת הביטקוין של ProShares, שהושקה באוקטובר ועוקבת אחר חוזים עתידיים של המטבע הווירטואלי הנפוץ ביותר, התחזקה אתמול ביותר מ-8%, וכעת עולה ב-0.4%.
אף שקשה לשייך את התנועות במטבעות הקריפטוגרפיים לאירוע או גורם ספציפי, ולמרות התנודתיות הרבה שרושמים המטבעות בדרך כלל, יש אנליסטים שחושבים שהן הביטקוין והן האת'ריום ימשיכו לטפס בשבועות הקרובים.
1 צפייה בגלריה
ביטקוין
ביטקוין
ביטקוין
(בלומברג)
מיקל מורץ' (Mikkel Morch), מנכ"ל קרן הגידור בתחום הקריפטו ARK36, כתב אתמול כי שווי של 70 אלף דולר לביטקוין "נראה כעת קרוב".
וזו אינה התחזית הכי אופטימית עבור הביטקוין שקיימת בשוק - בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן הכפיל לאחרונה את התחזיות שלו עבור המטבע, וצופה שהביטקוין יגיע ל-146 אלף דולר, עם יעד של 73 אלף דולר עוד השנה.