סגור

חשיפת כלכליסט
חנן מור: "מוליאן התפטר היום. החברה לא ידעה דבר על העזיבה עד הפרסום בכלכליסט"

בעל השליטה בחברה הציבורית טוען כי לא ידע דבר על המעבר של סמנכ"ל הכספים לדלק נכסים - עד הפרסום היום. "אחרי הפרסום הוא שלח אלי מייל התפטרות. לא יכולתי לדווח על משהו שלא ידעתי עליו". מוליאן: סיפרתי לו על כך לפני 7 שבועות, והוא לא חשב שזה סופי"

חנן מור, בעל השליטה בחברה הציבורית, טוען כי לא ידע כלל על עזיבתו של אייל מוליאן, סמנכ"ל הכספים של החברה, עד הפרסום היום.
"אחרי הפרסום שלח אלי מוליאן מייל התפטרות", אמר מור לכלכליסט. "גם אם הוא סגר במקום אחר, לנו כחברה לא היה ידוע על כך, וכך גם לי כבעלים. אני לא יכול לדווח על משהו שאני לא יודע עליו".
מור הודה כי מוליאן סיפר לו לפני חודשיים-שלושה על כך שקיבל הצעה מדלק נכסים, החברה-האחות של דלק ישראל. "קבענו עמו פגישה לסוף השנה על דיון בתנאי השכר ועל תפקיד חדש בקבוצה, וכן על בונוסים שיקבל. אבל הוא כנראה חתם במקום אחר, בלי ליידע אותנו. לבוא ולומר שהחברה ידעה ולא דיווחה זה לא מדויק בלשון המעטה".
איל מוליאן סמנכ"ל הכספים של חנן מור אמר אחר הצהרים לכלכליסט כי דיווח לחנן מור על המעבר שלו לדלק נכסים מיד אחרי החתימה, אולם מור לא הבין את דבריו.
"לפני ששבעה שבועות חתמתי בדלק. סיפרתי לחנן והנחתי שהוא מבין שהמעבר שלי הוא סופי. הוא הבין מבחינתו, כך אני מבין בדיעבד, שאני שוקל מעבר, ואמר לי לשקול את זה שוב. שתקתי. הוא הבין שהסכמתי לשקול שוב ואני הבנתי שהוא מבין שזה סופי. זו אי הבנה מצערת".
כפי שנחשף היום בכלכליסט, מוליאן חתם על הסכם למעבר לדלק נכסים כסמנכ"ל כספים כבר לפני 8-7 שבועות. חנן מור לא דיווחה על כך, ולדברי מור משום שלא ידעה על העזיבה ומאחר ומוליאן לא עדכן אותה. חנן מור מצויה בעיצומו של רוד שואו לגיוס 300 מיליון שקל באג"ח.
1 צפייה בגלריה
חנן מור בעלים של קבוצת מור ויזם נדלן
חנן מור בעלים של קבוצת מור ויזם נדלן
חנן מור
(צילום: אוראל כהן)